تور روسیه: مسکو: بازگشت روابط روسیه و آمریکا به حالت عادی، ممکن نیست

به گزارش آسمان فارس، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا هشدار داد، بدون حل مسائل و محدودیت های موجود در روابط مسکو و واشنگتن، بازگشت روابط به حالت عادی غیرممکن است.

تور روسیه: مسکو: بازگشت روابط روسیه و آمریکا به حالت عادی، ممکن نیست

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در شرایطی که مسکو اخیرا میزبان ملاقات رواسی سازمان های اطلاعاتی روسیه و آمریکا بوده است، سفیر مسکو در واشنگتن درباره شرایط جاری در روابط دوجانبه و اختلافات فی مابین صحبت کرد.

بنا بر گزارش رسانه های روسی، سفیر روسیه در آمریکا بیان کرد که واشنگتن پیشنهاد و طرح اعلامی مسکو برای برچیدن همه محدودیت های دیپلماتیک موجود میان دو کشور را رد نموده است.

به گزارش تاس، آقای آناتولی آنتونوف در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیا-24 گفت: پیشنهاد ما برای برطرف تمامی محدودیت های موجود نه از سوی وزارت امور خارجه (آمریکا) و نه از سوی کاخ سفید مورد حمایت قرار نگرفت. من این موضوع را در تماس هایم مطرح کردم.

این دیپلمات ارشد مسکو بیان کرد، از سرگیری روابط عادی بین روسیه و آمریکا بدون حل این مسائل غیرممکن خواهد بود.

سفیر روسیه در آمریکا گفت: به نظر من کسی اینجا در واشنگتن فکر می نماید که ما به روابط بد در این زمینه احتیاج داریم. طبیعی است که ما (روسیه) نمی توانیم این دیدگاه را بپذیریم.

پیشتر، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه روز سه شنبه از آمریکا خواسته بود که مذاکره با طرف روس به منظور برداشتن محدودیت های موجود در روابط دو کشور را شروع کند.

معاون وزیر خارجه روسیه بعلاوه هشدار داد بحران کنونی در روابط این کشور و ایالات متحده ممکن است حتی خطرناک تر از شرایطی باشد که دو کشور در دوران جنگ سرد تجربه کردند.

اظهارات آنتونوف و ریابکوف در شرایطی مطرح شده که در خبرها آمده بود ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در سفری دو روزه به مسکو رفت و با همتای روس خود ملاقات کرد (جزئیات بیشتر).

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1826

به "تور روسیه: مسکو: بازگشت روابط روسیه و آمریکا به حالت عادی، ممکن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: مسکو: بازگشت روابط روسیه و آمریکا به حالت عادی، ممکن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید