مادورو: این احتمال هست که کرونا سلاح بیولوژیک علیه چین باشد

به گزارش آسمان فارس، رئیس جمهور ونزوئلا در یک سخنرانی گفت، بیایید امیدوار باشیم که ویروس کرونا یک جنگ افزار بیولوژیکی برای هدف قرار دادن چین و حالا دنیا نبوده باشد.

مادورو: این احتمال هست که کرونا سلاح بیولوژیک علیه چین باشد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در یک سخنرانی تلویزیونی از احتمال اینکه ویروس کرونا یک سلاح بیولوژیکی برای هدف قرار دادن چین بوده باشد، سخن گفت.

طبق گزارش میامی هرالد، رئیس جمهور ونزوئلا شامگاه پنجشبه به وقت کاراکاس (آدینه به وقت تهران) با ایراد یک سخنرانی تلویزیونی درباره شیوع ویروس کرونا صحبت کرد و در بخشی از این سخنرانی بر احتمال عامدانه بودن شیوع این ویروس برای هدف قرار دادن چین تاکید نمود.

نیکلاس مادورو در این سخنرانی گفت: تحلیل های بسیاری در دنیا وجود دارد که نشان می دهد ویروس کرونا ممکن است تلاشی برای جنگ افزار بیولوژیکی علیه چین باشد.

رئیس جمهور ونزوئلا اضافه کرد: ما باید صدایمان را بلند کنیم و توجهات را جلب نموده و درباره (کرونا و منشا احتمالی بیولوژیکی آن) هشدار بدهیم.

اظهارات مادورو درباره ضد چینی بودن ویروس کرونا و احتمال سلاح بیولوژیکی بودن در حالی مطرح شده که پیشتر ابراز خرسندی وزیر بازرگانی آمریکا از شیوع کرونا در چین و تاثیر آن بر بازگشت مشاغل به آمریکا بسیار خبرساز شده بود.

از سوی دیگر بعضی چهره های سیاستمداران روس هم درباره احتمال ارتباط آمریکا با شیوع ویروس کرونا در چین اظهارنظر کردند.

ولادیمیر ژرینوفسکی رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه گفته بود: آیا این واقعا یک نوع ویروس جدید است یا یک رفتار توطئه گرانه؟ آمریکا تنها کسی است باید مورد سرزنش قرار بگیرد. آمریکایی ها می ترسند که نتوانند بر چین غلبه نمایند یا اینکه حداقل با آنها در یک سطح قرار بگیرند (جزئیات بیشتر).

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 836

به "مادورو: این احتمال هست که کرونا سلاح بیولوژیک علیه چین باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو: این احتمال هست که کرونا سلاح بیولوژیک علیه چین باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید