عذرخواهی معاون سابق آموزشی وزیر بهداشت از دانشجویان بابت تصمیمات کرونایی

به گزارش آسمان فارس، معاون سابق آموزشی وزارت بهداشت در نامه خداحافظی از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی بابت تصمیماتی که موجب آزردگی و رنجش آن ها شده، پوزش خواست.

عذرخواهی معاون سابق آموزشی وزیر بهداشت از دانشجویان بابت تصمیمات کرونایی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در حکمی ابوالفضل باقری فرد را به اسم معاون آموزشی وزارت بهداشت منصوب کرد.

در پی این انتصاب علی اکبر حق دوست که پیش از این مسئولیت معاونت آموزشی وزارت بهداشت را بر عهده داشت در نامه های جداگانه از دانشجویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور عذرخواهی و از همکاران خود در دانشگاه های علوم پزشکی قدردانی کرد.

در نامه حق دوست خطاب به دانشجویان آمده است: دوره ای که افتخار خدمت به شما دانشجویان را در حوزه آموزش داشتم، شرایط سختی را به علت همه گیری کرونا تجربه کردیم. تمام تلاشمان در معاونت آموزشی این بود که صدای شما را بشنویم، در دسترس باشیم و در تصمیم گیری ها از نظرات شما استفاده کنیم.

از طرف دیگر سعی کردیم که در این شرایط بحرانی، آموزش شما لطمه چندانی نخورد و کیفیت آن حفظ گردد. با این حال اگر در این مدت، در موضوعی کوتاهی شده یا تصمیمی گرفتیم که موجب آزردگی و رنجش شما شده، از شما پوزش می خواهم و برای تک تک شما عزیزان که امید های آینده کشور عزیزمان هستید، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

معاون سابق آموزشی وزارت بهداشت بعلاوه در پیامی از همکاران حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و معاونان آموزشی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، دبیران بورد ها قدردانی کرد.

در این نامه آمده است: افتخاری بود که در سخت ترین شرایط کاری در خدمت شما عزیزان بودم و از محضر تک تک شما استفاده بردم. دوران پرفراز و نشیبی را در تلاطم همه گیری کرونا پشت سر گذاشتیم و در سخت ترین شرایط در کنار هم سعی کردیم تا آموزش پزشکی کشور در گذار از این بحران ها لطمه جدی نبیند.

امیدوارم شما نقص های بنده را ببخشید؛ اگر در جایی نتوانستم شان و صندلی آموزش را حفظ کنم و یا خدای ناکرده به عمد یا سهو شما را آزردم لطفا به بزرگواری خود ببخشید. خداوند شاهد است که آنچه در توان داشتم انجام دادم و البته بزرگی و عظمت کار به حدی بود که داشته هایم ناکافی و حجم کار اجرا شده در مقابل آنچه باید می شد اندک بود.

امیدوارم دوست و همکار بنده باقری فرد با توانی مضاعف، عزمی جزم و توکلی محکم در حوزه آموزش علوم پزشکی بدرخشند و برای اعتلای ایران نقش آفرینی ماندگار داشته باشند.

برای ایشان و همه شما همراهان روز های سخت آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم و روز های بهتری را برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور به ویژه حوزه آموزش آرزو می کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1728

به "عذرخواهی معاون سابق آموزشی وزیر بهداشت از دانشجویان بابت تصمیمات کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی معاون سابق آموزشی وزیر بهداشت از دانشجویان بابت تصمیمات کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید