واکسن ایرانی کرونا از فردا به 7 داوطلب دیگر تزریق می شود

به گزارش آسمان فارس، مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: مجوز تزریق فاز اول واکسن ایرانی کرونا کُوو ایران برکتبه داوطلبان مرحله سوم توسط کمیته پایش داده و ایمنی صادر شد و این واکسن از فردا (یکشنبه 21 دی ماه) به هفت داوطلب دیگر تزریق می شود.

واکسن ایرانی کرونا از فردا به 7 داوطلب دیگر تزریق می شود

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، دکتر حامد حسینی گفت: در این مرحله هفت داوطلب حضور دارند و واکسن روزهای یکشنبه و دوشنبه (21 و 22 دی ماه) به آنان تزریق می شود.

وی با یادآوری این که با تزریق این تعداد مجموع دریافت کنندگان واکسن ایرانی کرونا به 14 نفر می رسد، اضافه نمود: نتایج تزریق هفت داوطلب اول فاز یک واکسن ایرانی کرونا به کمیته پایش داده و ایمنی ارسال و آنان مجوز دادند که تا سرانجام این هفته تزریق واکسن به هفت داوطلب دیگر انجام شود.

مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این که شرایط عمومی هفت داوطلب اول این مطالعه خوب است، گفت: روز سه شنبه این هفته دوز دوم واکسن ایرانی به سه داوطلب مرحله اول این مطالعه تزریق می شود.

حسینی، کل دوره تزریق واکسن داوطلبان اولین مطالعه انسانی فاز یک واکسن ایرانی کرونا را 2 ماه اعلام کرد و گفت: 56 داوطلب در این مرحله حضور دارند که طی این مدت واکسن به آنها تزریق می شود.

وی یادآور شد: تزریق واکسن به داوطلبان 2 بار انجام می شود به عبارتی تزریق واکسن به آنان در روزهای صفر و 14 صورت می گیرد.

اولین تزریق انسانی مرحله اول مطالعات بالینی نخستین واکسن کرونا ساخت محققان ایرانی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با نام کُوو ایران برکت روز سه شنبه (نهم دی ماه) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، روی داوطلبان انجام شد.

دومین تزریق انسانی مرحله اول مطالعات بالینی نخستین واکسن کرونا ساخت محققان ایرانی نیز روزهای 15 و

16 دی ماه به چهار داوطلب دیگر صورت گرفت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1430

به "واکسن ایرانی کرونا از فردا به 7 داوطلب دیگر تزریق می شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "واکسن ایرانی کرونا از فردا به 7 داوطلب دیگر تزریق می شود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن ایرانی کرونا از فردا به 7 داوطلب دیگر تزریق می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید