تهدید آمریکا علیه چین و روسیه: آماده نبرد خواهیم بود (تور روسیه ارزان)

به گزارش آسمان فارس، فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا گفت که ایالات متحده با توجه به چالش های تهاجمی فزاینده چین و روسیه آماده نبرد خواهد بود.

تهدید آمریکا علیه چین و روسیه: آماده نبرد خواهیم بود (تور روسیه ارزان)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایسنا، فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا امروز (چهارشنبه) در سخنانی گفت که چین به یک چالش فزاینده و سریع تبدیل شده است.

وی تأکید کرد که ایالات متحده با توجه به چالش های تهاجمی فزاینده چین و روسیه آماده نبرد خواهد بود.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز روز دوشنبه طی نشستی در دانشگاه استنفورد با حضور کاندولیزا رایس، وزیر امور خارجه پیشین ایالات متحده گفت که چین به سوی مسیری تهاجمی تر حرکت می نماید، اما آمریکا مشتاق است در رابطه با منافع مشترک با پکن همکاری کند.

وی توضیح داد: ما طی سال های اخیر شاهد یک چین بسیار متفاوت تحت رهبری شی جینپینگ بوده ایم. این کشور در داخل بسیار سرکوبگر و در خارج بسیار تهاجمی است و در بسیاری از موارد چالشی را هم برای منافع و هم برای ارزش های ما ایجاد می نماید.

اما وی در عین حال گفت که روابط میان بزرگترین اقتصادهای دنیا (آمریکا و چین) نباید صرفا به شعارها و حرف های توخالی تقلیل پیدا کند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2085

به "تهدید آمریکا علیه چین و روسیه: آماده نبرد خواهیم بود (تور روسیه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید آمریکا علیه چین و روسیه: آماده نبرد خواهیم بود (تور روسیه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید