تست کرونای همسر ترودو مثبت اعلام شد

به گزارش آسمان فارس، دفتر جاستین ترودو نخست وزیر کانادا اعلام نموده است که نتیجه آزمایش کرونای خانم سوفی گرگوار ترودو همسر نخست وزیر مثبت اعلام شده است. در این بیانیه آمده است که حال وی مساعد است، علائم بیماری اش خفیف است و در حال حاضر با رعایت تمام احتیاطات همراه با همسر خود در قرنطینه خانگی به سر می برد.

تست کرونای همسر ترودو مثبت اعلام شد

حال آقای ترودو خوب است و علائمی در وی مشاهده نمی گردد اما تا 14 روز در قرنطینه خواهد بود. هنوز برنامه ای برای انجام آزمایش کرونای آقای ترودو اعلام نشده است. دفتر ترودو اعلام نموده است که آقای نخست وزیر تمام وظایف خود را انجام خواهد داد و فردا برای کانادایی ها سخنرانی خواهد کرد. در حال حاضر 103 مورد کرونای تایید شده در کانادا گزارش شده است.

لازم به ذکر است در خانم گرگوار ترودو پس از بازگشت به کانادا از یک سفر کوتاه به لندن علائم خفیف مشابه آنفولانزا همراه با تب ملایم مشاهده می شد. در این سفر، وی در یک گردهمایی خیریه با شرکت 12000 نفر هم شرکت نموده بوده است. خانم سوفی با نخست وزیر استرالیا و تنی چند از هنرمندان بر روی سن حاضر شده است. وی پس از اعلام نتیجه آزمایش گفته است که با این که علائم ناخوشایند کرونا را دارم اما به زودی روی پای خود خواهم ایستاد. ما از این مرحله با هم عبور خواهیم کرد. لطفا سلامتی خود را جدی بگیرید.

کادر درمانی به زودی با افرادی که خانم سوفی ترودو با آنها ملاقات نموده تماس خواهند گرفت. در عین حال افرادی که با خانم سوفی ترودو در تماس بوده اند نظیر خود آقای جاستین ترودو علائمی از خود نشان نداده اند. لازم به ذکر است یکی دیگر از رهبران حزب فدرال کانادا به نام آقای Jagmeet Singh روز پنجشنبه گفته است که به خاطر کسالت در خانه مانده است گرچه پزشکان به او گفته اند که علائم ناخوشایندی اش با علائم کرونا بی ارتباط است.

شرایط کرونا در کانادا

همانطور که اعلام شد، در حال حاضر 103 مورد تایید شده از کرونا در استان های بریتیش کلمبیا، انتاریو، آلبرتا، کبک و منیتوبای کانادا گزارش شده است. لازم به ذکر است تنها یک مورد مرگ بر اثر کرونا در کانادا تا کنون گزارش شده است.

در همین رابطه مطالعه مطالب زیر توصیه می گردد:

جاستین ترودو خود را قرنطینه کرد

ویزای کانادا در وحشت کرونا!

کرونا و سفرهای خارجی؛ توصیه هایی از سازمان بهداشت جهانی

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1723

به "تست کرونای همسر ترودو مثبت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای همسر ترودو مثبت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید