ترس از کرونا باعث وخامت بیشتر شرایط می گردد

به گزارش آسمان فارس، رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: ترس افراد از ویروس کرونا، وخامت شرایط را دو چندان می نماید.

ترس از کرونا باعث وخامت بیشتر شرایط می گردد

محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: ترس و اضطراب در شرایط بحرانی ویروس کرونا در میان همه افراد جامعه به شدت پدیدار شده است و ترس افراد از این ویروس، وخامت شرایط را دو چندان می نماید.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ادامه داد: در ماه های گذشته تعدادی از روان شناسان و مشاوران کشور به سامانه 4030 و 137 پیوستند، تا مسائل روانی ناشی از بیماری کرونا را رفع نمایند؛ بعضی تصمیمات منطقی که بر پایه و مبنای شرایط بحرانی کرونا وجود دارد با مشاوره روان شناسان انجام می گیرد و افراد پس از طی شدن دوران نقاهت می توانند زندگی خود را با کیفیت تر ادامه دهند.

حاتمی اضافه نمود: مهارت، آموزش و در خانه ماندن به وسیله روان شناسان و مشاوران برای هموطنان و افراد جامعه قابل لمس تر است؛ بنابراین افراد باید توجه داشته باشند در این روز های کرونایی سبک زندگی و برنامه های روزانه خود را تنظیم نموده تا زندگی آن ها با نشاط در منزل سپری گردد.

او گفت: فعالیت های روزانه از جمله مطالعه، خواب، ورزش، تغذیه، تماشای تلویزیون و همچنین انجام کار های عقب افتاده می تواند باعث موفقیت افراد گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 991

به "ترس از کرونا باعث وخامت بیشتر شرایط می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس از کرونا باعث وخامت بیشتر شرایط می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید