اعطای نشان ممتاز شستابه صنایع مس شهیدباهنر

به گزارش آسمان فارس، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بااهدا لوح تقدیر و تندیس شرکت ممتاز شستا از مدیرعامل صنایع مس شهید باهنر به جهت تحقق عملی جهش فراوری و رشد قابل توجه سود خالص این شرکت تقدیر کرد.

اعطای نشان ممتاز شستابه صنایع مس شهیدباهنر

به گزارش خبرنگاران کرمان و به نقل از روابط عمومی صنایع مس شهید باهنر، در مراسمی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضوانی فر، مدیرعامل شستا وتعدادی از مقامات و مدیران واحدهای صنعتی در محل سالن کوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید، مجید ضیائی مدیرعامل صنایع مس شهید باهنر تقدیرنامه عملکرد ممتاز در جهش فراوری را دریافت کرد.

ثبت رکورد فراوری در سال 99نسبت به سه سال اخیر،رشد قابل توجه به سود خالص و رشد فراوری به ظرفیت اسمی به روز شده، از جمله شاخص های مطرح شده برای کسب این عنوان بوده است.

محمد شریعتمداری،وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در متن این تقدیر با اشاره به اینکه مس شهید باهنر به رغم تشدید تحریم های ظالمانه و محدودیت های شدید مالی و تجاری و نیز آسیب های مالی ناشی از همه گیری بیماری کرونا توانسته است دستاوردهای عظیم و درخشانی در جهت عزت و استقلال ملی حاصل نماید از کوشش مدیریت و کارکنان این مجموعه قدردانی و برای همه کارکنان این شرکت آرزوی موفقیت کرده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1673

به "اعطای نشان ممتاز شستابه صنایع مس شهیدباهنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای نشان ممتاز شستابه صنایع مس شهیدباهنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید