کنعانی مقدم: مسئولین دولت به غرب و برجام چشم دوخته اند ، چین مانند ایران مرگ بر آمریکا می گوید

به گزارش آسمان فارس، فعال سیاسی اصولگرا گفت: تحریم ها را می توانیم به واسطه چین دور بزنیم. مسئولان دولت به غرب و برجام چشم دوختند، بعضی ها مایل نیستند که چینی ها در ایران فعالیت مالی داشته باشند و آنان را از ایران خارج کردند.

کنعانی مقدم: مسئولین دولت به غرب و برجام چشم دوخته اند ، چین مانند ایران مرگ بر آمریکا می گوید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا در تبادل نظر با خبرنگار احزاب خبرنگاران، با بیان اینکه تحریم ها را می توان به واسطه کشور چین دور بزنیم، گفت: مسئولان دولت به غرب و برجام چشم دوختند، بعضی ها مایل نیستند که چینی ها در ایران فعالیت مالی داشته باشند و آنان را از ایران خارج کردند.

وی ادامه داد: دولت چین میلیارد ها دلار در چارچوب توافق راه ابریشم برای ایران بودجه در نظر گرفته بود که متأسفانه نتوانستیم یک دلار از آن را خرج کنیم. پاکستان در مدت 5 سال، 70 میلیارد دلار از این بودجه را جذب نموده است.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: روابط استراتژیک با چین در دستور کار جمهوری اسلامی ایران واقع شده است و در حال حاضر چین قدرت اول مالی دنیا است و حداقل تا 20 سال آینده هم این فرایند ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه چین نسبت به آمریکا، مطامع استکباری ندارد، اضافه نمود: دولت چین در قرارداد های تجاری خود به دنبال منافع مشترک است و ایران می تواند از این فرصت به دست آمده، حداکثر استفاده را کند.

کنعانی مقدم با اشاره بر اینکه اجناس چینی از تنوع کیفیت برخوردار هستند، بیان داشت: در چین محصولاتی فراوری می گردد که حتی کیفیت آن از اجناس آمریکایی هم بالاتر است اما کشور های دنیا سومی به دنبال اجناس ارزان قیمت و بی کیفیت هستند؛ تجار و بازرگانان کشورمان به دنبال اجناس ارزان قیمت در این کشور می گردند.

دبیرکل حزب سبز ایران عنوان نمود: یک مسئول کشور چین در یکی از ملاقات ها به من گفت: کشور شما و ما، هردو مرگ بر آمریکا می گوییم؛ زمانی که به فروشگاه های نیویورک و واشنگتن بروید، مشاهده می کنید که 60 درصد اجناس شان در چین فراوریشده و این یعنی مرگ بر آمریکا.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1104

به "کنعانی مقدم: مسئولین دولت به غرب و برجام چشم دوخته اند ، چین مانند ایران مرگ بر آمریکا می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی مقدم: مسئولین دولت به غرب و برجام چشم دوخته اند ، چین مانند ایران مرگ بر آمریکا می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید