نسخه وزیر برای استقلال در آخرین روزهای 98 ، دو گزینه مدیرعاملی در هیات مدیره جدید

به گزارش آسمان فارس، با توجه به انتقاداتی که موسوی بعد از جدایی از وزیر ورزش و تمایلات رنگی او نموده بود به نظر می رسد بازگشت او برای تزریق منابع برای جلوگیری از محرومیت های احتمالی استقلال خواهد بود.

نسخه وزیر برای استقلال در آخرین روزهای 98 ، دو گزینه مدیرعاملی در هیات مدیره جدید

خبرنگاران- علی فتح الله زاده بعد از کوشش های فراوان برای رسیدن به پست مدیرعاملی، نهایتا به عنوان سرپرست استقلال معرفی گردید او که در روزهای ابتدایی بازگشتش به استقلال معین نبود با کدام برنامه برای درآمدزایی صحبت از ساخت استادیوم اختصاصی می کرد شاید گمان نمی کرد که ظرف چند روز با کوهی از بدهی و تهدید فیفا روبه روگردد.

همه این ها بعلاوه بیماری ناگهانی فتح الله زاده و ناامیدی وزارت ورزش نسبت به طرح هایی که فتح الله زاده هرگز برای نجات شرایط استقلال ارائه نکرد باعث شد تا شاهد آخرین حضور این مدیر باسابقه در استقلال باشیم.

موضوعی که باعث شد تا دوباره بحث بازگشت موسوی به هیات مدیره استقلال قوت بگیرد.موضوعی که حالا مانعی به نام فتح الله زاده را هم در مقابل خود نمی بیند.

طبق شنیده ها قرار است خلیل زاده ، موسوی، احمد سعادتمند، حجت نظری و کامران منزوی هیات مدیره استقلال را تشکیل بدهند.سعادتمند پیش از این هم عضو هیات مدیره استقلال بود و به دلیل اختلاف با امیرحسین فتحی کناره گیری کرد.حجت نظری هم عضو شورای شهر تهران است.

از بین این هیات مدیره دو نفر داعیه مدیرعاملی دارند و قرار است مدیرعامل استقلال از بین موسوی و سعادتمند انتخاب گردد که شانس گزینه دوم بیشتر است. با توجه به انتقاداتی که موسوی بعد از جدایی از وزیر ورزش و تمایلات رنگی او نموده بود به نظر می رسد بازگشت او برای تزریق منابع برای جلوگیری از محرومیت های احتمالی استقلال خواهد بود.

باید دید ماجرای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال با این ترکیب در نهایت ختم به خیر خواهد شد یا نه.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 886

به "نسخه وزیر برای استقلال در آخرین روزهای 98 ، دو گزینه مدیرعاملی در هیات مدیره جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه وزیر برای استقلال در آخرین روزهای 98 ، دو گزینه مدیرعاملی در هیات مدیره جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید