مرکز ویزا انگلیس در تهران از یکشنبه آغاز به کار می نماید

به گزارش آسمان فارس، سفیر انگلیس در ایران از بازگشایی مرکز صدور ویزای این کشور در تهران از یکشنبه بعد اطلاع داد و تاکید نمود: برای دریافت ویزا احتیاج به هیچ واسطه یا دلالی نیست و همه اطلاعات مورد احتیاج به شکل آنلاین است و هر هفته وقت داده می گردد.

مرکز ویزا انگلیس در تهران از یکشنبه آغاز به کار می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران،راب مک ایر روز سه شنبه با انتشار ویدئویی در حساب رسمی سفارت انگلیس در ایران در اینستاگرام گفت: می دانم خیلی ها در ایران می خواهند با وجود چالش های ویروس کرونا به بریتانیا سفر نمایند. خیلی از مردم با ما تماس گرفتند یا در رسانه های اجتماعی ما، پیغام گذاشتند و درباره زمان بازگشایی مرکز ویزا پرسیدند.

سفیر انگلیس در تهران ادامه داد: به همین خاطر مسرور هستم اعلام کنم به عنوان بخشی از مراحل بازگشایی مرکز صدور ویزا بریتانیا در سراسر جهان، مرکز ویزای تهران که در میدان آرژانتین مستقر است، از تاریخ یکشنبه پنجم مرداد ماه دوباره آغاز به فعالیت خواهد نمود.

به گزارش ایرنا، مک ایر با بیان اینکه فرایند دریافت ویزای انگلیس شفاف و عادلانه است، گفت: شما باید تمام مدارک مرتبط را ارائه نموده و معیارهای مورد نظر را داشته باشید. برای دریافت ویزا احتیاج به هیچ واسطه یا دلالی نیست. همه اطلاعات مورد احتیاج به شکل آنلاین است و هر هفته وقت داده می گردد.

این دیپلمات انگلیسی با بیان اینکه هر کس می تواند به شکل آنلاین برای دریافت وقت دیدار اقدام کند، توضیح داد: افرادی که در نظر دارند برای دریافت ویزا اقدام نمایند، می توانند آخرین جزئیات مربوط به درخواست ویزا، اقدام های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا را که برای محافظت هر مراجعه نماینده و هم کارکنان بخش درخواست ویزا به اجرا گذاشته شده را در وبسایت وی اف اس دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1121

به "مرکز ویزا انگلیس در تهران از یکشنبه آغاز به کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز ویزا انگلیس در تهران از یکشنبه آغاز به کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید