فرم ج مسکن ملی خودمالکی قرمز نمی گردد

به گزارش آسمان فارس، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سقف تسهیلات مسکن ملی در بخش صنعتی سازی به 125 میلیون تومان افزایش یافته است گفت: طبق آخرین تصمیم فرم ج متقاضیانی که به پروژه های خودمالکی طرح اقدام ملی مسکن معرفی می شوند قرمز نخواهد شد.

فرم ج مسکن ملی خودمالکی قرمز نمی گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمود محمودزاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از این پس سازندگانی که به صورت خودمالکی وارد طرح اقدام ملی مسکن می شوند فرم ج آنها قرمز نخواهد شد. بدین صورت که اگر یک سازنده بخش خصوصی قصد احداث چند واحد در قالب اقدام ملی داشته باشد و متقاضیان واجد شرایط به تعداد واحدهای مدنظر را معرفی کند به هر واحد تسهیلات 100 میلیون تومانی با نرخ سود 18 درصد پرداخت می گردد و خریداران در آینده هم می توانند از تسهیلات دولتی در بخش زمین و مسکن استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: همچنین سقف تسهیلات برای واحدهایی که به شکل صنعتی ساخته می شوند را از 100 میلیون به 125 میلیون تومان افزایش دادیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی، تامین زمین پروژه های اقدام ملی تا پنج سال آینده را از دیگر اقدامات جدید دانست و گفت: اخیرا به استانها ابلاغ شده برنامه احتیاج زمین پنج ساله در طرح اقدام ملی را تا خاتمه سال مشخص تکلیف نمایند تا پروژه ها برای سالهای آینده با مشکل تامین زمین روبرو نشوند.

محمودزاده آخرین زمان افتتاح حساب برای متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن را خاتمه آبان ماه گفت و گفت: برای تعدادی از متقاضیان پیامک ارسال شده بود که این افراد خاتمه مهرماه فرصتشان برای افتتاح حساب و واریز وجه به خاتمه رسید و اگر اقدام نکرده باشند حذف می شوند. اما بعضی افراد عنوان کردند هنوز به آنها پیامکی ارسال نشده یا شرایط آنها در حالت انتظار است. این افراد تا خاتمه آبان ماه مشخص تکلیف می شوند و تا آخر این ماه فرصت دارند نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه اقدام نمایند.

بنابراین گزارش، شهریوماه 1398 طرح اقدام ملی مسکن با حضور رییس جمهور کلنگ زنی شد. اولین واحدها از این پروژه 400 هزار واحدی به تعداد 11 هزار و 560 واحد در روز یکم آبان ماه 1399 به دستور رئیس جمهور افتتاح شد. این پروژه به وسیله آورده متقاضیان و 100 میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود 18 درصد ساخته می گردد. آورده متقاضیان در مرحله اول حدود 40 میلیون تومان است. میانگین قیمت این واحدها در کل کشور طبق آخرین برآورد از هزینه های تابستان 1399 به متری 2.7 میلیون تومان می رسد. ثبت نام مرحله اول به خاتمه رسیده و متقاضیان واجد شرایط برای بارگذاری مدارک خود باید به سامانه tem.mrud.ir مراجعه نمایند. مهلت بارگذاری مدارک و افتتاح حساب، خاتمه مهر ماه اعلام شده بود که تمدید شده است. در صورت عدم واریز وجه یا انصراف متقاضیان اولیه، افرادی از لیست رزرو جایگزین آنها می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1284

به "فرم ج مسکن ملی خودمالکی قرمز نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرم ج مسکن ملی خودمالکی قرمز نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید