توزیع 5700 تن برنج خارجی در استان اردبیل

به گزارش آسمان فارس، مدیرکل شرکت غله و خدمات استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری 5700 تن برنج خارجی در سطح استان اردبیل توزیع شده است.

توزیع 5700 تن برنج خارجی در استان اردبیل

علی نوبخت گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط کنونی گندم به میزان مورد احتیاج در اردبیل ذخیره شده و در این زمینه مسئله ای وجود ندارد که به همین منظور در راستای ایجاد امنیت غذایی از اوایل سال جاری بیش از 50 هزار تن گندم از بندر امام وارد استان و در سیلوها و انبارهای استان ذخیره شده است و در منطقه ها مختلف توزیع می گردد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات استان اردبیل کیفیت گندم وارد شده را مطابق با استاندارد مطرح نمود و گفت: گندم های وارداتی به وسیله کارشناسان آزمایشگاه استان مورد آنالیز قرار می گیرد و کیفیت گندم فراوریی استات و وارداتی بسیار مرغوب است و به مراتب این امر آرد فراوری شده هم از کیفیت بالایی برخوردار است.

به گفته او، از ابتدای سال جاری 5700 تن برنج خارجی در سطح استان اردبیل توزیع شده و مجوز توزیع 2000 تن نیز اخذ شده است و 2000 تن نیز شکر مخصوص خانوار در استان اردبیل توزیع شده و مجوز 1500 تن نیز اخذ شده که بی شک شرایط خوبی را در راستای خدمت رسانی به هم استانی ها در پی خواهد داشت.

نوبخت گفت: اهمیت به موضوع ذخیره سازی گندم در استان اردبیل با توجه به شرایط کشاورزی استان یکی از موارد مهم و حائز اهمیت است و امیدواریم با تمهیدات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات استان اردبیل می گوید: باید در راستای رسیدگی به بهبود شرایط برنامه ریزی های اساسی انجام یابد تا بتوانیم با اقدامات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در استان و برطرف مسائل و موانع موجود باشیم چرا که در حال حاضر این موضوع بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و باید مورد توجه باشد.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1964

به "توزیع 5700 تن برنج خارجی در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 5700 تن برنج خارجی در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید