ترامپ از ارسال محموله عظیم مسکو به واشنگتن اطلاع داد

به گزارش آسمان فارس، فارس نوشت: رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای گفت اگر انتخابات این کشور به شکل ساده تری برگزار گردد هیچ جمهوری خواهی در آن پیروز نخواهد شد. وی همچنین از ارسال محموله پزشکی توسط روسیه اطلاع داد.

ترامپ از ارسال محموله عظیم مسکو به واشنگتن اطلاع داد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نوشته روزنامه گاردین، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: آن ها (دموکرات ها) سطحی از میزان رأی را دارند که اگر با آن (اصلاح شیوه رأی گیری) موافقت گردد، دیگر هرگز در این کشور هیچ جمهوری خواهی انتخاب نخواهد شد.

ترامپ در ادامه گفت، دموکرات ها چیزهایی درباره تعداد روزهای انتخابات و کارهایی که باید انجام گردد در نظر دارند که ربطی به کارگرانی که کارشان را از دست داده اند و شرکت هایی که باید نجات داده شوند ندارد.

دموکرات ها در کوشش هستند اصلاحاتی را در برگزاری انتخابات اعمال نمایند. رأی گیری اینترنتی، ثبت نام یک روزه و برگزاری زودهنگام انتخابات در بعضی ایالت ها به خاطر شیوع ویروس کرونا از جمله این اصلاحات پیشنهادی هستند.

حزب دموکرات آمریکا جمهوری خواستار را به سخت کردن روال انتخابات به منظور کنار گذاشتن اقلیت ها، مهاجران، جوانان و دیگر گروه ها از انتخابات متهم می نمایند. سخنان ترامپ نشان می دهد که جمهوری خواستار به خوبی می دانند موانعی که در روال رأی گیری وجود دارد تا چه اندازه در بقای سیاسی آن ها نقش دارد.

کمیته ملی دموکراتیک آمریکا روز دوشنبه در بیانیه ای بیان کرد این سخنان ترامپ نشان می دهد که سرکوب رأی دهندگان یکی از ترفندهای او برای انتخای مجدد به عنوان رئیس جمهور است.

بر اساس آخرین نظرسنجی اجرا شده درباره انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا که توسط فاکس نیوز اجرا شده است، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشروی دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری، به میزان 9 درصد از ترامپ جلوتر است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین شب گذشته بعد از گفت وگوی تلفنی خود با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به خبرنگاران گفت که مسکو یک هواپیما تجهیزات پزشکی به آمریکا در راستای مقابله با ویروس کرونا ارسال نموده است.

وی اضافه کرد: باید بگویم که ما روابط خیلی خوبی با بسیاری از کشورها داریم. چین تعدادی پرسنل اعزام نموده است. روسیه هم یک هواپیمای خیلی خیلی عظیم با بار اقلام مختلف از جمله تجهیزات پزشکی برای ما ارسال نموده است. خیلی خوب است.

وی از بیان جزئیات بیشتر درباره کمکهای روسیه به آمریکا خودداری کرد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت که بعضی کشورهای دیگر نیز چیزهایی برای فرستاده اند که من را خیلی شگفت زده نموده است.

کاخ کرملین روسیه روز دوشنبه از تماس تلفنی رئیس جمهور روسیه و رئیس جمهور آمریکا درباره بحران شیوع ویروس کرونا و همکاری دو کشور برای مقابله با آن اطلاع داد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است: سران دو کشور نگرانی عمیق خود درباره حجم شیوع جهانی ویروس کرونا را ابراز داشتند. آنها همدیگر را در جریان اقدامات خود برای مقابله با این تهدید که در روسیه و آمریکا اعمال شده، قرار دادند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 924

به "ترامپ از ارسال محموله عظیم مسکو به واشنگتن اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ از ارسال محموله عظیم مسکو به واشنگتن اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید