گلیج: در پی کشتی گرفتن با سعدالله اف هستم، دیدم از اسنایدر کم ندارم

به گزارش آسمان فارس، نفر سوم وزن 97 کیلوی کشتی آزاد دنیا می گوید دفعه بعدی اسنایدر آمریکایی را راحت می برد و در پی کشتی گرفتن با رشید سعدالله اف روس است.

گلیج: در پی کشتی گرفتن با سعدالله اف هستم، دیدم از اسنایدر کم ندارم

به گزارش خبرنگاران، مجتبی گلیج که مبارزه رده بندی اش را با امتیاز عالی مقابل حریف مغول تمام کرد، در خصوص عملکردش در این رقابت ها گفت: خوشحالم که توانستم به مقام سوم برسم، خیلی برای این مسابقات زحمت کشیدم. خداراشکر که دست خالی برنگشتم. کادرفنی در این مدت برای من خیلی زحمت کشیدند و توانستم جواب زحمات آنها را بدهم. هرچند مدالم برنز شد ولی برای آغاز کار خوب بود.

وی ادامه داد: کشتی های خوبی گرفتم و از نظر خودم عملکردم قابل قبول بود.

گلیج در خصوص مبارزه اش با اسنایدر تاکید نمود: با اشتباه خودم پوئن دادم و کشتی برده را باختم. امیدوارم در مسابقات بعدی رنگ مدالم را بهتر کنم. اسنایدر را ببرم و با رشید سعدالله اف مسابقه می دهم و برترین نتیجه را خواهم گرفت.

گلیج گفت: می توانستم مبارزه با اسنایدر را کنترل کنم، اما کم تجربکی من بود. ما در لب خط در اردوها خیلی کار نموده بودیم، اما من از همان نقطه آسیب دیدم. ان شاءالله که در مسابقات بعدی اسنایدر را راحت تر از این شکست دهم. باورم این بود خیلی قوی تر از اینها باشد ولی دیدم دست کمی از او ندارم و تا لحظه آخر هم جلو بودم و درنهایت روی اشتباه خودم. کادرفنی داشت ثانیه ها را می شمرد و چیزی نمانده بود مبارزه تمام گردد، ولی آن وقت دیگر چیزی به گوشت نمی رسد و همین باعث شد ببازم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1766

به "گلیج: در پی کشتی گرفتن با سعدالله اف هستم، دیدم از اسنایدر کم ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلیج: در پی کشتی گرفتن با سعدالله اف هستم، دیدم از اسنایدر کم ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید