کمالوند: از ویلموتس می خواهم ترکمان را به تیم ملی دعوت کند، از تاج و ساکت گلایه دارم

به گزارش آسمان فارس، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم از سرمربی تیم ملی ایران خواست که مدافع تیمش را به این تیم دعوت کند.

کمالوند: از ویلموتس می خواهم ترکمان را به تیم ملی دعوت کند، از تاج و ساکت گلایه دارم

به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند در گفت وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسه امروز (شنبه) سرمربیان تیم های لیگ فزونی با مارک ویلموتس حاضر می شود یا خیر، گفت: بله. حتماً در این نشست شرکت خواهم کرد تا چند مورد را به اطلاع سرمربی تیم ملی و مسئولان فدراسیون فوتبال برسانم.

وی ادامه داد: دلیل اولی که تصمیم گرفتم در جلسه امروز حضور پیدا کنم، گلایه از تاج و ساکت است، این که چرا آنها به قانون و مقرراتی که خودشان وضع کردند، احترام نمی گزارند. تیم های بدهکار نه تنها بدهی های خود را پرداخت نکرده اند، بلکه کارت های بازی بازیکنان جدیدشان را هم دریافت کردند. خود من الآن از 4، 5 سال پیش از چند باشگاه طلب دارم و جالب اینکه مالیات پولی را که نگرفتم هم داده ام، اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. عصر امروز گلایه ام را بار دیگر مطرح خواهم کرد.

سرمربی پارس جنوبی همچنین گفت: دلیل دیگرم برای حضور در جلسه با ویلموتس، درخواستم برای دعوت از مهدی ترکمان به تیم ملی است. ترکمان در حال حاضر یکی از آماده ترین چپ پاهای فوتبال ایران است. او با وجود اینکه اولین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می نماید، به نظرم قابلیت حضور در اردوی تیم ملی را دارد.

کمالوند با اشاره به درخواست مشابهش از کارلوس کی روش اعلام کرد: در گذشته داریوش شجاعیان نیز چنین شرایطی داشت. او نیز در سال اول حضورش در لیگ برتر که خودم او را به گسترش فولاد آوردم، خوش درخشید. خیلی زود درباره او با کی روش صحبت کردم و به تیم ملی هم دعوت شد. الآن هم می گویم مهدی ترکمان شرایط حضور در تیم ملی را دارد و در جلسه امروز از ویلموتس خواهش می کنم که به چشم خریدار به ترکمان نگاه کند. با این روند شک نکنید تیم ما خیلی زود در تیم ملی صاحب سهمیه می گردد.

وی اضافه کرد: تشکر ویژه ای از سیدپیروز موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی دارم که واقعاً برای تیم ما سنگ تمام گذاشته است. او با تمام مسائل قانونی که وجود دارد، یک لحظه تیم را تنها نگذاشته و حتی استرس و فشار ناشی از مسائل او را دچار بیماری و کسالت کرد، با وجود این از هیچ کوششی برای حل مسائل مان دریغ نکرده است. همچنین از زحمات رضاییان تشکر می کنم. او نیز در دو سه ماه گذشته خیلی برای تیم کوشش کرد و برای او در همه مراحل زندگی آرزوی موفقیت می کنم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 379

به "کمالوند: از ویلموتس می خواهم ترکمان را به تیم ملی دعوت کند، از تاج و ساکت گلایه دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: از ویلموتس می خواهم ترکمان را به تیم ملی دعوت کند، از تاج و ساکت گلایه دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید