کسب سهمیه المپیک مهمتر از مدال آسیایی، تدبیر برای دو رویداد مهم

به گزارش آسمان فارس، به گزارش خبرنگاران، همزمانی رقابتهای قهرمانی آسیا و پیکارهای گزینشی کسب سهمیه المپیک باعث شده تا اولویت بندی خاصی در این خصوص صورت گیرد. طبق برنامه اتحادیه جهانی کشتی رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا طی روزهای 20 تا 22 فروردین سال 1400 و رقابت های قهرمانی آسیا طی روزهای 23 تا 28 فروردین 1400 در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

کسب سهمیه المپیک مهمتر از مدال آسیایی، تدبیر برای دو رویداد مهم

مسابقاتی که کشتی آزاد و فرنگی ایران باید در مجموع 6 سهمیه به جامانده المپیک را از آن خود نمایند و در نهایت با ترکیبی کامل راهی المپیک شوند.

اما تقارن زمان برگزاری دو میدان گزینشی المپیک و آسیایی باعث شد تا کادر فنی تیم های ملی هم برای حضوری پیروز در این میادین برنامه ریزی خاصی انجام دهند. اما آنطور که به نظر می رسد اهمیت و اولویت اصلی اهالی کشتی، کسب سهمیه های به جامانده است.

به همین دلیل می توان به تازه ترین اظهارات غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اشاره نمود که معتقد است: قطعا هدف ما این است که 3 سهمیه به جامانده را در همین رقابت های گزینشی آسیا کسب کنیم تا در ادامه به دنبال حضور پیروز در المپیک باشیم . بدیهی است در المپیک کار سختی داریم اما قبل از آن هم در مسابقات گزینشی کار سخت تری را خواهیم داشت.

طبق گفته های سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، گویا رقابت های قهرمانی آسیا هدف اصلی کادر فنی نیست و اولویت حال حاضر این تیم و برنامه هایش، کسب سه سهمیه به جامانده در مسابقات گزینشی قزاقستان است.

به گزارش خبرنگاران، کشتی آزاد ایران توانست در پیکارهای جهانی 2019 قزاقستان سه سهمیه از 6 سهمیه بازی های المپیک را کسب کند. رضا اطری، حسن یزدانی و یدالله محبی پیروز شدند در اوزان 57، 86 و 125 کیلوگرم به سهمیه المپیک دست یابند و حالا نمایندگان کشورمان باید در اوزان 65، 74 و 97 کیلوگرم برای کسب سهمیه های به جامانده المپیک در قزاقستان به میدان بروند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1529

به "کسب سهمیه المپیک مهمتر از مدال آسیایی، تدبیر برای دو رویداد مهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب سهمیه المپیک مهمتر از مدال آسیایی، تدبیر برای دو رویداد مهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید