کرونا در روسیه، رشد ابتلا، همزمان با افزایش بهبودی و میزان مرگ و میر پایین

به گزارش آسمان فارس، در روسیه در حالی که تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا به 198 هزار و 676 نفر افزایش یافته، ولی موارد بهبودی نیز به سرعت در حال رشد است و تا به امروز به 32 هزار نفر رسیده و فقط 1827 بیمار جان خود را از دست دادند.

کرونا در روسیه، رشد ابتلا، همزمان با افزایش بهبودی و میزان مرگ و میر پایین

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه امروز، شنبه گزارش داد که طی 24 ساعت گذشته در این کشور 10 هزار و 817 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در 84 منطقه از روسیه شناسایی شدند.

از این تعداد ، 40.7 درصد علائم بالینی بیماری را نشان ندادند. 104 مورد فوت ناشی از کرونا در روسیه ثبت شده است و 5 هزار و 308 بیمار هم به طور کامل بهبود یافته ا ند.

بر اساس این اطلاعات، بیشترین تعداد موارد جدید در شهر مسکو و 5 هزار و 667 مشاهده شده، سپس از آن، منطقه مسکو (1075 مورد) و شهر سن پترزبورگ (425 نفر) قرار دارند.

بدین ترتیب در مجموع ، در حال حاضر در روسیه 198 هزار و 676 مورد آلودگی به ویروس کرونا در 85 منطقه از این کشور مشاهده شده است. در کل دوره شیوع این بیماری، 1827 مرگ ناشی از کرونا ثبت شد و 31 هزار و 916 نفر هم بهبود یافته ا ند.

در همین رابطه، آناستازیا راکووا معاون توسعه شهرداری پایتخت روسیه امروز خاطرنشان کرد که تنها طی یک روز در شهر مسکو ، 2520 بیمار مبتلا به ویروس کروناُ پس از طی مراحل درمان بهبود یافتند.

این مقام مسئول شرح داد: تعداد افراد بهبود یافته در روزهای اخیر به سرعت در حال افزایش است. طی روز گذشته در مسکو پس از پشت سر گذاشتن دوره معالجه ، تعداد افراد بهبود یافته نسبت به روز قبل دو برابر، یعنی 2 هزار و 529 نفر، شده که این رقم یک رکورد است و بدین ترتیب تعداد کل افرادی که در پایتخت از این عفونت بهبود یافته اند، به 12 هزار و 779 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1020

به "کرونا در روسیه، رشد ابتلا، همزمان با افزایش بهبودی و میزان مرگ و میر پایین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در روسیه، رشد ابتلا، همزمان با افزایش بهبودی و میزان مرگ و میر پایین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید