کاربران اینترنت ملانیا ترامپ را به ماری آنتوانت تشبیه کردند

به گزارش آسمان فارس، ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا روز دوشنبه در توییتر از انتها ساخت یک ساختمان فرعی تنیس در کاخ سفید خبر داد.

کاربران اینترنت ملانیا ترامپ را به ماری آنتوانت تشبیه کردند

به نقل از اسپوتنیک، علاوه بر جایگزین کردن یک ساختمان کوچک تر با یک ساختمان بزرگ تر در محوطه جنوبی کاخ سفید، این نوسازی شامل رفت و روب زمین تنیس قدیمی و باغ بچه ها بود. این پروژه، به دنبال طراحی مجدد باغ رز انجام می شود که در ماه اوت توسط بانوی اول کلید خورد.

کاربران اینترنت اما تحت تأثیر امکانات جدید تنیس کاخ سفید قرار نگرفته و همزمان با دست و پنجه نرم کردن آمریکایی ها با کووید 19، بانوی اول را به دورویی متهم کردند. برخی کاربران حتی مقایسه قابل توجهی انجام داده و ملانیا را به ماری آنتوانت، ملکه فرانسوی تشبیه کردند که شهروندان گرسنه کشورش را نادیده می گرفت.

برخی دیگر کاربران نیز از این شکایت کردند که پول مالیات در پروژه ساختمان تنیس کاخ سفید هدر رفته، گرچه دولت گفت بودجه این پروژه از بخشش های شخصی تأمین شده است.

به همین ترتیب، نوسازی باغ رز توسط ملانیا هم در شبکه های اجتماعی شبیه به کارهایی توصیف شد که ماری آنتوانت انجام می داد. کاربران ضمن مقایسه طراحی جدید با باغ رز نسخه جکی کندی، از سادگی و کسالت آور بودن بیش از حد باغ رز طراحی ملانیا انتقاد کردند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1357

به "کاربران اینترنت ملانیا ترامپ را به ماری آنتوانت تشبیه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران اینترنت ملانیا ترامپ را به ماری آنتوانت تشبیه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید