تور ترکیه ارزان: چگونه یک آژانس املاک مطمئن در ترکیه را تشخیص دهم و این آژانس چه مدارکی را باید به من ارائه کند

به گزارش آسمان فارس، یکی از دغدغه های درست و سوالی که برای تمام افرادی که علاقمند به خرید ملک در ترکیه هستند و مطرح میشود؛ این است که چگونه یک آژانس املاک مطمئن در ترکیه را تشخیص دهم و این آژانس چه مدارکی را باید به من ارائه کند؟

تور ترکیه ارزان: چگونه یک آژانس املاک مطمئن در ترکیه را تشخیص دهم و این آژانس چه مدارکی را باید به من ارائه کند

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

مجوز آژانس املاک معتبر

در واقع در ترکیه برای اینکه آژانس املاک داشته باشید و بتوانید به شکل قانونی مشتریان ملک بفروشید ، میبایست یک شرکت ثبت کنید که اجازه فعالیت رسمی را در حوزه خرید و فروش ملک را به شما بدهد . بنابراین اولین چیزی که ضروری است در رابطه با انتخاب آژانس املاک کنترل کنید ، این است که آیا این دفتر املاک شرکتی معتبر است و اجازه کار و فعالیت در زمینه خرید و فروش ملک را دارد ؟

اینجا ضروری است ذکر کنیم که شرکت های املاک بسیار معتبری در شهرهای مختلف ترکیه مشغول به کار و فعالیت هستند تعداد زیادی از آنها هم شرکت های خوب ایرانی هستند . اما معمولاً افرادی در زمینه خرید ملک به مشکل برمیخورند و سرمایه خودشان را از دست میدهند که به جای اینکه از شرکت های معتبر ، ترجیح میدهند تا دوستان و آشنایان ، گردانندگان تور و یا به هر شکلی افراد غیر متخصص را برای این کار انتخاب مینمایند ، مشاوره اشتباه میگیرند و نهایتاً نیز موجب از دست رفتن سرمایه ایشان میشود . بنابراین بهتر استانبول از همه در انتخاب شرکت املاک معتبر دقت کنیم .

آژانس املاک با تجربه در فروش ملک در ترکیه

خرید و فروش خانه دست دوم در ترکیه و یا در هر جای جهان ، جزو آن دسته از کارهایی است که علیرغم اینکه ممکن است کار راحتی به نظر برسد و به نظر پرسود تر از فعالیت های تجاری دیگر به نظر برسد ، کار بسیار مشکل و پر مسؤلیت است که احتیاج مهارت و تجربه دارد . بنابراین ضروری است قبل از هر گونه فعالیتی با افراد با تجربه در این کار که در ارتباط با خرید خانه دست دوم در استانبول و آلانیا تبحر دارند ، موارد مناسب برای سرمایه گذاری را میدانند و به بازار ملک در ترکیه اشراف دارند ، مشاوره کنید .صرفاً دانستن زبان ترکی یا آشنا بودن به چند خیابان و مرکز خرید و یا ایجاد رابطه دوستی ، به این معنی نیست که شخص مورد نظر اطلاعات کافی در زمینه املاک و سرمایه گذاری در ترکیه را دارد ، یا اینکه قادر است به شما مشاوره کامل و درستی در این زمینه بدهد .

خدماتی که دفتر فروش ملک به شما ارایه میدهد

اگرسوال شما این است که چگونه یک آژانس املاک مطمئن در ترکیه را تشخیص دهم و این آژانس چه مدارکی را باید به من ارائه کند ، یکی از نکاتی که خیلی باید به آن توجه کنید ، خدماتی است که آژانس املاک به شما ارایه میدهد .

در زمان خرید ملک دست دوم در ترکیه ، خدمات یک دفتر املاک به2 بخش خدمات قبل از فروش و خدمات پس از فروش تقسیم میشود . خدمات قبل از فروش شامل اطلاعاتی کاملی و فایلهایی که برای خرید ملک برای شما ارسال می نمایند ، تور بازدید از پروژه ها و املاک فروشی مطابق با بودجه و سلیقه شما ، مشاوره جهت انتخاب ملک مناسب ، آنالیز شرایط قرارداد فروش ملک همراه با شما و کنترل قرار داد فروش همراه با وکیل شرکت ، عقد قرارداد فروش ملک و کلیه کارهای مربوط به به نام شدن سند ملک میباشد .

بخش دوم خدماتی که یه آژانس املاک میبایست در اختیار شما قرار دهد ، خدمات پس از فروش میباشد که شامل باز کردن حساب بانکی ، کلیه کارهای مربوط به دریافت اقامت ترکیه و یا کارهای مربوط به دریافت شهروندی ترکیه ، تحویل دادن ملک شما ، انجام کارهای مربوط به ثبت ملک به نام شما در مجتمع مسکونی و وصل کردن آب و برق و گاز و مجموعه ای از خدمات تکمیلی میباشد .

معمولاً خدمات قبل از فروش به وسیله تمام آژانس های املاک در اختیار مشتریان قرار میگیرد چون به واسطه ارایه این خدمات فرایند فروش انجام میشود . اما معمولاً خدمات پس از فروش که از اهمیت زیادی نیز برخوردارند به صورت کامل به وسیله تمام شرکت های فروشنده ملک در اختیار مشتریان قرار نمیگیرد . بنابراین شرکتی را انتخاب کنید که تمام این خدمات را در اختیار شما قرار بدهد .

تقریباً تمام سرمایه گذارانی که قصد خرید خانه دست دوم در آلانیا و استانبول ترکیه را دارند ، قصد گرفتن اقامت ترکیه و یا شهروندی ترکیه را دارند و بسیار اهمیت دارد که هنگامی که در پی شرکت املاکی میگردید که ملک بخرید ، شرکتی را انتخاب کنید که این خدمات را برای شما انجام دهد .

شرکت املاکی که برترین قیمت رو برای شما بگیرد

البته که قیمت فهرست املاک تمام شرکت های ساختمانی برای همه آژانس های املاک یکسان است ، اما قطعاً مقدار تخفیفی که میگیرند ، میتواند متفاوت باشد و این کاملا وابسته به ارتباط بین آژانس املاک با شرکت ساختمانی و مقدار فروش آنها میباشد . بنابراین یکی از ویژگیهای انتخاب شما برای یک آژانس املاک ، میتواند این باشد که این آژانس املاک بتواند برترین قیمت را برای خرید یک ملک به شما پیشنهاد کند .

امیدواریم ما و همکارانمان در شرکت سان اند سندز بتوانیم جزو یکی از شرکت هایی باشیم که شما برای خرید ملک در ترکیه انتخاب میکنید وبتوانیم در فرایند خرید ملک در ترکیه در کنار شما باشیم .

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1915

به "تور ترکیه ارزان: چگونه یک آژانس املاک مطمئن در ترکیه را تشخیص دهم و این آژانس چه مدارکی را باید به من ارائه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: چگونه یک آژانس املاک مطمئن در ترکیه را تشخیص دهم و این آژانس چه مدارکی را باید به من ارائه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید