پخش سری جدید طنز دست انداز از شبکه نسیم

به گزارش آسمان فارس، تهران (پانا) - سری جدید مجموعه طنز آیتمی دست انداز همزمان با عید فطر پخش خود را از شبکه نسیم آغاز می کند.

پخش سری جدید طنز دست انداز از شبکه نسیم

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، سعید عباسی ـ تهیه کننده ـ با اعلام خبر پخش مجموعه طنز دست انداز از شبکه نسیم، درباره جزئیات تولید این مجموعه توضیح داد: سری جدید طنز تلویزیونی دست انداز به کارگردانی شهاب عباسی و نویسندگی حمزه صالحی با ساختاری جدید در شش آیتم هر شب ساعت 21:30 از شبکه نسیم پخش خواهد شد و تا به امروز 80 درصد از این مجموعه تولید شده است.

عباسی اضافه کرد: سری جدید این برنامه با 15 قسمتی که در ایام نوروز 1400 به روی آنتن رفت، تفاوت دارد و اساس این سری، تقلید طنزگونه از آثار هنری دیگر است که داستانک این برنامه با بازی شهاب عباسی طنز متفاوتی را ارائه خواهد داد.

وی درباره محدودیت های طنزپردازی گفت: در سری جدید محدویت طنزپردازی نداشتیم و توانستیم به لحاظ موضوع و فرم طنز، پیشرو باشیم.

تهیه کننده دست انداز درباره بازخوردهای برنامه در ایام نوروز اظهار کرد: سری جدید این برنامه برگرفته از نقد و حمایت هایی است که مخاطبان نسبت به این برنامه داشتند و ما را به سمت و سویی سوق دادند که حاصلش در سری جدید به نمایش درمی آید.

عباسی در انتها گفت: در سری جدید این برنامه بازیگرانی از جمله ساناز سماواتی، اردشیر منظم و ...به این مجموعه اضافه شده اند همچنین بازیگرانی که تا کنون در این مجموعه نقش آفرینی کرده اند حضور خواهند داشت.

دست انداز از پنجشنبه (23 اردیبهشت ماه) هر شب ساعت 21 و 30 از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1651

به "پخش سری جدید طنز دست انداز از شبکه نسیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "پخش سری جدید طنز دست انداز از شبکه نسیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش سری جدید طنز دست انداز از شبکه نسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید