وکیل برانکو: مسئله ای با پرداخت قسطی پول موکلم نداریم

به گزارش آسمان فارس، وکیل سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: مسئله ای با اینکه مطالبات موکل من در سه قسط پرداخت گردد نداریم، اما تصمیم گیری فیفا در این زمینه دست ما نیست.

وکیل برانکو: مسئله ای با پرداخت قسطی پول موکلم نداریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای اعلام کرددر ادامه فرایند پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، اجرای حکم فیفا و با توجه به محدودیت های موجود برای پرداخت و مسائل پیش آمده بخاطر تحریم، طلب این مربی را در سه مرحله پرداخت می نماید.

به همین دلیل، باشگاه امروز بخش دیگری از طلب سرمربی پیشین تیم را تهیه و نسبت به انتقال آن از مبادی ذیربط اقدام نموده که انتظار می رود تا فردا در حساب آقای ایوانکوویچ بنشیند.

همچنین قرار است باقی مطالبات ایوانکوویچ در دو مرحله پرداخت گردد که پس از قطعی شدن زمان بندی، مراتب به اطلاع وکیل برانکو و طرفداران خواهد رسید.

برهمین اساس دارو بوسیچ، وکیل سرمربی کروات گفت: باشگاه پرسپولیس به ما اعلام نموده قرار است امشب 250 هزار یورو به حساب برانکو در عمان پرداخت کند و فردا نیز قسط دوم پرداخت خواهد شد. با این نحوه پرداخت مسئله ای نداریم و راضی خواهیم بود. البته به شرط اینکه آنها تا زمانیکه طلب برانکو تسویه گردد، پرداختی های خود را ادامه بدهند.

وی اضافه نمود: با این وجود تصمیم فیفا و محرومیت هایی که در این زمینه اعمال می نماید، دیگر دست ما نیست. البته برای اینکه خودمان هم فیفا را از پرداخت نشدن طلب برانکو به شکل کامل آگاه نکنیم تا فردا منتظر می مانیم و امیدواریم باشگاه پرسپولیس به قول های جدید خود عمل کند. اگر این قول ها عملیاتی گردد راضی هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1285

به "وکیل برانکو: مسئله ای با پرداخت قسطی پول موکلم نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیل برانکو: مسئله ای با پرداخت قسطی پول موکلم نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید