تور عمان ارزان: وزیر خارجه عمان، حامل نامه سلطان عمان به رئیسی

به گزارش آسمان فارس، وزیر خارجه عمان اظهار کرد: در جریان سفر به تهران نامه سلطان عمان را به رئیس جمهور ایران تقدیم می کنم.

تور عمان ارزان: وزیر خارجه عمان، حامل نامه سلطان عمان به رئیسی

با تور عمان ارزان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش ایسنا، بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه عمان ظهر امروز بعد از انجام گفت وگو با وزیر خارجه کشورمان در یک در نشست مطبوعاتی مشترک با ابراز خرسندی از سفر به تهران و ملاقات با همتای ایرانی خود گفت: مایه افتخار است که در این سفر نامه سلطان عمان را به آقای رئیسی رئیس جمهور ایران تقدیم می کنم. این پیغام در رابطه با روابط دوجانبه دو کشور است. دو کشور روابط خوب و تاریخی دارند و هر دو کوشش می نمایند که این روابط رشد پیدا کند.

این دیپلمات عالی رتبه عمانی ادامه داد: امیدواریم که سفر آقای رئیسی در آینده نزدیک به عمان انجام گردد تا مرحله جدیدی از روابط و همکاری دو جانبه بین تهران و مسقط را ببینیم.

وی به اهمیت توسعه همکاری های تجاری و مالی دو کشور در سطح دولتی و خصوصی اشاره نمود و گفت: چندی پیش جلسه کمیسیون مشترک مالی دو کشور در مسقط برگزار گردید و ما در کوشش هستیم که تفاهمات حاصله در این کمیسیون مشترک را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وزیر خارجه عمان با تأکید بر اینکه زمینه های متنوع همکاری بین دو کشور زیاد است، ادامه داد: روابط سیاسی ایران و عمان مبتنی بر اعتماد و احترام متقابل و منافع مشترک است و هر دو کشور همیشه کوشش داریم این روابط را توسعه دهیم و این روابط به نفع کشور و منطقه باشد.

وی بعلاوه بر اهمیت همکاری های کشورهای منطقه برای تحقق صلح و ثبات و اعتمادسازی در منطقه تأکید کرد.

وزیر خارجه عمان بعلاوه از اظهارات وزیر خارجه کشورمان در این نشست مطبوعاتی که به تشریح مواضع ایران در خصوص مسائل مختلف پرداخته بود، تشکر کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1922

به "تور عمان ارزان: وزیر خارجه عمان، حامل نامه سلطان عمان به رئیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان: وزیر خارجه عمان، حامل نامه سلطان عمان به رئیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید