تورهای چین: هوش مصنوعی به نظارت گسترده در چین یاری می نماید

به گزارش آسمان فارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، تعداد زیادی از شرکت های چینی نرم افزاری ساخته اند که با استفاده از هوش مصنوعی داده های جمع آوری شده از شهروندان را دسته بندی می نماید. این درحالی است که مقامات این کشور خواستار ارتقای ابزارهای نظارتی هستند.

تورهای چین: هوش مصنوعی به نظارت گسترده در چین یاری می نماید

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

طبق 50 سند که به طور عمومی در دسترس هستند، چند شرکت چینی طی 4 سال گذشته نیز چنین فناوری را خریده اند که به یک فرد، یک فایل مشهور است. این فناوری نرم افزار فعلی را ارتقا می دهد که درحال حاضر فقط داده ها را جمع آوری می نماید اما افراد باید آن را تنظیم نمایند.

طبق سندی بخش امنیت عمومی استان هنان چین، این سیستم می تواند همزمان با افزایش داده ها به طور مستقل صحت فایل ایجاد شده را ارتقا دهد. چهره هایی که نیمی از آنها تعیین نیست، چهره های ماسک دار یا عینک زده، پرتره هایی با وضح کم از صورت افراد را با یاری فناوری می توان به درستی دسته بندی کرد.

نرم افزار نو قدرت دولت چین برای نظارت را ارتقا می دهد. هرچند سیستم فعلی این کشور می تواند داده های افراد را جمع آوری کند، اما نیروهای پلیس و کاربران دیگر باید آن را سازماندهی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1995

به "تورهای چین: هوش مصنوعی به نظارت گسترده در چین یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: هوش مصنوعی به نظارت گسترده در چین یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید