نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

به گزارش آسمان فارس، خبرگزاری خبرنگاران- نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی 24 آذر ماه امسال برگزار می گردد.

نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

به گزارش خبرنگاران، همزمان با هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی و مجموعه های وابسته با حضور معاونت ها و سازمان های وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی 24 آذر 1400 برگزار می گردد.

در این نمایشگاه معاونتهای اشتغال، مالی، رفاه اجتماعی، فرهنگی اجتماعی،امور مجلس، تعاون،سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور و بعلاوه موسسه کار و تامین اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی،موسسه راهبردی صبا،صندوق بیمه روستاییان و عشایر، صندوق کارآفرینی امید ،سازمان بهزیستی، مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران با مقالات و عناوین پژوهشی در این نمایشگاه حضور دارند.

این گزارش می افزاید: در حاشیه این نمایشگاه ، از 60 عنوان کتاب و مقالات پژوهشی در حوزه های مختلف پژوهشی رونمایی خواهد شد. بعلاوه در مراسم جداگانه ای نیز با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از پژوهشگران برتر وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مجموعه های وابسته تقدیر خواهد شد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1858

به "نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید