مدیر پرسپولیسی هم از فسخ قرارداد بیرانوند شوکه شد ، بیرو بمب بعدی استقلال؟

به گزارش آسمان فارس، گفته می گردد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس فسخ نموده و حتی با استقلال هم به توافق رسیده است.

مدیر پرسپولیسی هم از فسخ قرارداد بیرانوند شوکه شد ، بیرو بمب بعدی استقلال؟

به گزارش خبرنگاران در شرایطی که بامداد امروز خبر مربوط به فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند منتشر شده، اکنون حسین خبیری عضو هیات مدیره این باشگاه نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است و مدعی شده که با این اتفاق او نیز به همراه دیگر طرفداران نگران این تیم نتوانسته تا صبح بخوابد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اولین شخصی از باشگاه بود که به صورت رسمی به این اتفاق واکنش نشان داد. خبیری بدون نام بردن از بیرانوند، در اینستاگرام خود نوشت: طرفداران عزیز پرسپولیس که نگران شایعات اخیر بودید، وقتی شما نگران و مضطرب باشید، خواب بر ما هم حرام است. ما هم مثل شما تا صبح نخوابیدیم و ماجرا را پیگیری کردیم. حتماً با همه وجودم شرافتا کوشش می کنم این اتفاق نیافتد.

خبیری در ادامه به افرادی اشاره می نماید که زیر پای بیرانوند نشسته بودند تا او را از پرسپولیس جدا نمایند و بعلاوه کدهایی در این خصوص از یک شرکت هواپیمایی که در این ماجرا دخیل بوده است، می دهد: اما بعدش رفتار آن دو سه نفر که با روح و روان طرفداران عزیز ما بازی کردند رو بی پاسخ نمی گذارم. بازی با احساسات میلیون ها طرفدار عاشق و مظلوم تاوان دارد. بترسید از تحریم و ورشکستگی شرکت های هواپیماییتون.

خبیری در ادامه به افرادی اشاره می نماید که زیر پای بیرانوند نشسته بودند تا او را از پرسپولیس جدا نمایند و بعلاوه کدهایی در این خصوص از یک شرکت هواپیمایی که در این ماجرا دخیل بوده است، می دهد: اما بعدش رفتار آن دو سه نفر که با روح و روان طرفداران عزیز ما بازی کردند رو بی پاسخ نمی گذارم. بازی با احساسات میلیون ها طرفدار عاشق و مظلوم تاوان دارد. بترسید از تحریم و ورشکستگی شرکت های هواپیماییتون

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2195

به "مدیر پرسپولیسی هم از فسخ قرارداد بیرانوند شوکه شد ، بیرو بمب بعدی استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر پرسپولیسی هم از فسخ قرارداد بیرانوند شوکه شد ، بیرو بمب بعدی استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید