مجوز واکسن سینواک در چین صادر شد

به گزارش آسمان فارس، چین مجوز فراوری واکسن سینواک برای عموم مردم را صادر کرد.

مجوز واکسن سینواک در چین صادر شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت دارویی سینواک اظهار داشت که مقامات چین مجوز استفاد مشروط برای دومین واکسن کووید-19 در چین را صادر کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این واکسن پیش از این مجوز استفاده برای گروه های خاص را داشت اما امروز (شنبه) مجوز استفاده این واکسن برای همه مردم صادر شده است.

درحالیکه داروهای دیگر هنوز در مرحله آزمایش بالینی قرار دارند، صدور مجوز مشروط استفاده عموم مردم از این واکسن مسلما خبر خوبی به شمار خواهد رفت.

مجوز شرکت سینواک درحالی صادر شده که شرکت دیگر چینی با نام سینوفارم توانست چراغ سبز برای ارائه واکسن مورد نظر خود به بازار دریافت کند.

یکی از نماینده های سینوفارم گفت: داده های ما توسط دپارتمان های مربوط پس از طی پروتکل هایی حتی سخت تر از کشورهای غربی مورد ارزیابی قرار می گیرند و ما با سازمان بهداشت دنیای در ارتباط نزدیک هستیم.

اخیرا چین اعلام نموده که واکسن های آزمایشی ساخت این کشور هیچ واکنش منفی در برابر کووید-19 نشان نداده است. طبق گفته مقامات چینی این کشور دارای 13 کاندید ساخت واکسن کروناست که واکسن 4 شرکت در فاز سوم آزمایش بالینی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1470

به "مجوز واکسن سینواک در چین صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز واکسن سینواک در چین صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید