قائمی: اولویت همه ما، دریافت سهمیه المپیک است، باید ثابت کنیم قدرت اول آسیا هستیم

به گزارش آسمان فارس، ملی پوش والیبال ایران گفت: مسابقات انتخابی المپیک پیش روی ماست که در کشور چین برگزار خواهد شد و راستا سختی تا رسیدن به المپیک داریم.

قائمی: اولویت همه ما، دریافت سهمیه المپیک است، باید ثابت کنیم قدرت اول آسیا هستیم

به گزارش خبرنگاران، فرهاد قائمی در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال درباره وضعیت این روزهای تیم ملی والیبال ایران و جهت طی شده توسط او و هم تیمی هایش گفت: امسال، سال پرفشاری برای تیم ملی بود و بازی های خیلی زیادی را انجام دادیم. نمونه آن لیگ ملت ها بود که بسیار فشرده برگزار شد و البته نتایج خیلی خوبی گرفتیم.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا برای ما خیلی اهمیت دارد چون به نوعی بازی تدارکاتی برای جام جهانی ژاپن است و از طرفی به قهرمانی در این رقابت ها نیاز داریم. ما باید ثابت کنیم که همچنان در آسیا قدرت اول هستیم. ما میزبان این رقابت ها هستیم و مطمئنم علاقه مندان والیبال برای حمایت از ما به ورزشگاه می آیند. در ادامه هم مسابقات انتخابی المپیک پیش روی ماست که در کشور چین برگزار خواهد شد و جهت سختی تا رسیدن به المپیک داریم. اولویت همه ما، دریافت سهمیه المپیک است. باید ایستگاه به ایستگاه جلو برویم. خدا را شکر وضعیت مان خوب است و بدون مصدوم کار می کنیم. امیدواریم بهترین نتایج را بگیریم.

قائمی گفت: ما باید به جهت فعلی خود ادامه دهیم. جهت خیلی خوبی را پشت سر گذاشته ایم و نباید در رشدمان وقفه ای ایجاد شود. با تمام توان در تورنمنت آسیایی تهران شرکت می کنیم و در ادامه با آمادگی به ژاپن خواهیم رفت.

دریافت کننده تیم والیبال ایران درباره پیوستنش به تیم شهرداری ارومیه هم گفت: امسال شرایط به گونه ای شد که به لیگ ایران بازگردم و در تیم شهرداری ارومیه بازی کنم. در ارومیه احساس غربت نمی کنم چون مردم این شهر مثل مردم شهر خودم یعنی گنبد، با عشق و علاقه والیبال را دنبال می کنند و تیم خود را تشویق می کنند. امیدوارم بتوانم به موفقیت تیم شهرداری ارومیه هم کمک کنم.

او در پایان با اشاره به تجربیاتش در لیگ والیبال ترکیه، اظهار داشت: تورنمنت ها در کشورهای اروپایی فشرده است و چندین جام وجود دارد. از همه مهم تر، اولویت آن ها حمایت از بازیکنان قدیمی و جدید است. همه به دنبال یک محیط سالم و ورزشی هستند تا جوانان به سمت و سوی ورزش بروند. هدف اول در تیمداری، داشتن یک محیط سالم و پاک است و بعد به قهرمانی فکر می کنند. من چیزهای زیادی آنجا یاد گرفتم. ترکیه اولین تجربه خارجی من بود ولی امسال ترجیح دادم به ایران بازگردم و در لیگ ایران حضور داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 432

به "قائمی: اولویت همه ما، دریافت سهمیه المپیک است، باید ثابت کنیم قدرت اول آسیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائمی: اولویت همه ما، دریافت سهمیه المپیک است، باید ثابت کنیم قدرت اول آسیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید