فروش بالاتر از انتظار سری گلکسی نوت 20 در انگلستان

به گزارش آسمان فارس، عرضه گوشی های سری گلکسی اس 20 با بدشانسی های زیادی همراه بود. از طرفی قیمت بسیار بالای سامسونگ برای آن ها و از طرفی هم زمان شدن با شیوع ویروس کرونا که بسیاری از کاربران را نسبت به خرید کهکشانی ها دلسرد نموده بود. از آنجایی که سری نوت معمولا محبوب تر هستند، کاربران زیادی از این بابت که سامسونگ اشتباه قبل را هنگام عرضه این سری نیز تکرار می نماید نگران بودند اما این طور که به نظر می رسد، حداقل در انگلستان فروش گلکسی نوت 20 طبق برنامه های غول کره ای پیش می رود.

فروش بالاتر از انتظار سری گلکسی نوت 20 در انگلستان

به گزارش شعبه انگلستان سامسونگ، سری گلکسی نوت 20 توانستند رکورد فوق العاده ای از لحاظ فروش از خود به جای بگذارند. طبق این گزارش، گوشی های این سری 49 درصد از سری نوت 10 فروش بیشتری داشتند. این در حالی است که نه تنها سایه سنگین کرونا هنوز هم حس می گردد، بلکه نماینده های جدید سامسونگ قیمت بالایی هم دارند.

در بین تمام رنگ بندی های موجود برای این دو گوشی، رنگ برنزی که اتفاقا رنگ سال سامسونگ هم به حساب می آید و واقعا زیباست، تقاضای بسیار زیادی داشته. به گفته سامسونگ، 46 درصد کل فروش گوشی های سری نوت 20 متعلق به رنگ برنزی بوده. هنوز تعیین نیست، دیگر رنگ ها (سبز، خاکستری، مشکی و سفید) به صورت مجزا چه عملکردی از خود به نمایش گذاشتند اما با این حال به نظر می رسد همه آن ها در مجموع تنها 54 درصد از کل فروش را تشکیل دادند.

  • تست باتری گلکسی نوت 20 اولترا

متأسفانه آمار دقیق فروش گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا تعیین نشده اما با نگاهی به سری گلکسی اس 20 و علاقه زیاد مردم برای خرید مدل اولترای آن، به نظر می رسد در این سری نیز مدل اولترا فروش بهتری داشته باشد. البته قابلیت های جذاب تر نوت 20 اولترا هم می توانند در فروش بیشتر آن تأثیرگذار باشند. برای مثال این گوشی نمایشگری 6.9 اینچی از نوع Dynamic AMOLED داشته که رفرش ریت آن به 120 هرتز می رسد. گوشه های خمیده نمایشگر نیز زیبایی خاصی به محصول بخشیده. در طرف مقابل اما نوت 20 نمایشگری تخت داشته که رفرش ریت در آن به 60 هرتز می رسد. حتی وضوح تصویر آن نیز از +QHD به +FHD کاهش پیدا می نماید.

در بازار اروپا گلکسی نوت 20 اولترا با ترکیب سخت افزاری اگزینوس 990، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به عنوان نسخه پایه به فروش می رسد. این در حالی است که میزان رم در مدل استاندارد به 8 گیگابایت می رسد که همین موضوع می تواند دلیل خوبی برای افزایش فروش گلکسی نوت 20 اولترا باشد.

همچنین مدل اولترا از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی با عظیم نمایی 5 برابری اپتیکال و 50 برابری هیبریدی و فوق عریض 16 مگاپیکسلی بهره می برد که این میزان در مدل استاندارد به 12، 64 با عظیم نمایی 3 برابری هیبریدی و 12 مگاپیکسلی تغییر پیدا می نماید. بنابراین به نظر می رسد توجیه خوبی برای نماینده قدرتمندتر وجود دارد. البته همه این ها در شرایطی است که بتوانید حداقل 1300 دلار برای آن بپردازید.

  • مقایسه تست سقوط گلکسی نوت 20 اولترا با آیفون 11 پرو مکس

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1189

به "فروش بالاتر از انتظار سری گلکسی نوت 20 در انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بالاتر از انتظار سری گلکسی نوت 20 در انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید