فروش گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 در اروپا دو برابر شده است (تور اروپا ارزان)

به گزارش آسمان فارس، طبق اطلاعاتی که سامسونگ منتشر نموده، ظاهرا فروش گوشی های تاشوی تازه این شرکت یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 در اروپا دوبرابر شده است.

فروش گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 در اروپا دو برابر شده است (تور اروپا ارزان)

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

تقریبا دو هفته قبل بود که روه تائه مون، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، اطلاعات جالبی را در رابطه با مجذوب کنندهیت گوشی های تاشو سری زد فولد و زد فلیپ منتشر کرد. او مدعی شد این گوشی ها کاربران را ترغیب نموده اند تا از برندهای دیگر به سامسونگ کوچ نمایند تا بتوانند کار با گوشی تاشو را تجربه نمایند. در آن گزارش بود که تائه مون مدعی شد تا سال 2025، فروش گوشی های تاشو بیش از 50٪ از فروش کل گوشی های این شرکت را تشکیل خواهد داد و از سری S هم بیشتر خواهد شد.

حال بنجامین براون، مدیر بخش بازاریابی سامسونگ در اروپا در یک گزارش مطبوعاتی در نمایشگاه IFA 2022 (ایفا 2022) که در آلمان در حال برگزاری است گفته که تعداد گوشی های گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 عرضه شده به اروپا دو برابر سال قبل بوده است.

این آمار اگرچه فقط مربوط به اروپا است، اما رشد بسیار خوبی را در مقایسه با قبل نشان می دهد که با پیش بینی های سامسونگ هم کاملا مطابقت دارد. هرچند نمی دانیم گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 دقیقا در چه تعدادی به این بازار عرضه شده اند و در کدام یک از 36 کشور این قاره بیشتر از سایرین فروش داشته اند اما طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 4 مثل محصول سال گذشته این شرکت یعنی زد فلیپ 3، محبوبیت بیشتری در مقایسه با برادر بزرگ تر خود در بازار اروپا داشته است.

از دلایلی که باعث شده گلکسی زد فلیپ 4 بار دیگر به عنوان گوشی تاشوی محبوب در بین کاربران شناخته گردد می توان به قیمت مناسب، ظاهر مجذوب کننده و البته طول عمر بالاتر باتری در مقایسه با قبل اشاره نمود که مورد آخر در زد فلیپ 3 یک نقطه ضعف به شمار میرود.

از طرفی دیگر، گلکسی زد فولد 4 هم رجحان های خاص خود را دارد. این محصول با بهره مندی از سیستم عامل اندروید 12L با تمام قابلیت های مجذوب کنندهش برای گوشی هایی با نمایشگر بزرگ، عملکرد فوق العاده ای در مولتی تسکینگ دارد و تجربه بسیار لذت بخشی را هم از کار با چندین اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار می دهد. بعلاوه این گوشی اکنون مقاوم تر و سبک تر هم شده است. هرچند قیمت 1800 دلاری آن باعث شده فعلا کمتر کسی تونایی خرید آن را داشته باشد.

با این حال آن دسته از کاربرانی که از گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 استفاده می نمایند، علت منطقی و قانع نماینده ای برای ارتقا به نسل نو نخواهند داشت. اگرچه سری نو از گوشی های تاشوی سامسونگ قدرتمندتر شده اند اما به طور کلی ارتقای آن ها به گونه ای نیست که بتواند کاربران را به خرید زد فولد 4 یا زد فلیپ 4 متقاعد کند.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2061

به "فروش گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 در اروپا دو برابر شده است (تور اروپا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 در اروپا دو برابر شده است (تور اروپا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید