ضرورت توجه دانشگاه ها به فراوری محتوا در فضای مجازی

به گزارش آسمان فارس، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز پنج شنبه در مراسم رونمایی از بازی آتشبار در دانشگاه هنر اسلامی تبریز که باحضور رحیم صفوی مشاور فرمانده کل قوا برگزار گردید گفت: ایجاد و راه اندازی دانشکده چند رسانه ای در دانشگاه هنر اسلامی تبریز لازم است.

ضرورت توجه دانشگاه ها به فراوری محتوا در فضای مجازی

وی سپس با تاکید بر اینکه در دنیا امروز کلمه تغییر از همه مسایل متمایز است، گفت: در همه بخش ها می توان تغییر را مشاهده کرد. بدون شک باید به فضای مجازی توجه ویژه ای داشته باشیم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه تبریز اسطوره های تاریخی و مکتب ویژه خود را دارد، گفت: تبریز اگر حافظیه ندارد، ولی مکتب و اسطوره دارد. ایجاد مجموعه ای شایسته به نام تبریز لازم است که اولین ها از جمله صنعت چاپ، رسانه، مدارس استثنایی در آن تشکیل شد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه علوم امروز بر خلاف گذشته به جای تفکیک شدن در حال ترکیب شدن هستند، گفت: هنر خود از جمله علومی است که ترکیبی شده است و این درون و ایمان داخلی یک هنر بوده که آن را اسلامی و یا غیراسلامی می نماید.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ رسانه ای هستیم، گفت: باید در این جنگ حضور فعالی داشته باشیم و با فراوری محتوا به فکر غلبه بر دشمن باشیم.

پور محمدی همچنین با اشاره به اینکه ارزش و اهمیت ویژه مراکز علمی مهم است، گفت: زمانی که در دانشگاه ها انقلاب فرهنگی شد، هرکس به جایی رفت ولی من در دانشگاه ماندم و کار فرهنگی را ترجیح دادم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 174

به "ضرورت توجه دانشگاه ها به فراوری محتوا در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت توجه دانشگاه ها به فراوری محتوا در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید