ضرورت آموزش مردم برای ورود به بازار سرمایه

به گزارش آسمان فارس، قرارداد همکاری واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت دانش بنیان پارت با موضوع برگزاری دوره های غیرحضوری اقتصادی، سرمایه گذاری و سواداقتصادی به امضا رسید.

ضرورت آموزش مردم برای ورود به بازار سرمایه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

اخبار شرکت ها؛ قرارداد همکاری واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت دانش بنیان پارت با موضوع برگزاری دوره های غیرحضوری مالی، سرمایه گذاری و سوادمالی به امضا رسید.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارت گفت: شیوع بیماری کرونا علی رغم مشکلاتی که ایجاد کرد باعث شد به موضوع آموزش های مجازی در کشور توجه ویژه ای گردد.

وی اضافه کرد: همچنین مردم نیز در این شرایط از آموزش های مجازی استقبالخوبی داشتند. به همین دلیل شرکت دانش بنیان پارت و واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی همکاری مشترکی را تعریف کردند تا دوره های غیرحضوری با موضوع مباحث مالی، سرمایه گذاری و سواد مالی برگزار گردد.

مدیر شرکت دانش بنیان پارت اعلام نمود: طی ماه های گذشته مبالغ زیادی وارد بازار سرمایه شده است که این میزان از نقدینگی نیازمند راهنمایی و راهبری است بنابراین برگزاری این نوع دوره ها به افراد مختلف جامعه این امکان را می دهد که بتوانند با آگاهی بیشتری وارد بازار سرمایه شوند.

علی رسولی زاده تاکید نمود: شرکت دانش بنیان پارت در کنار آموزشگاه هوش مالی در قالب سامانه سیگنال اطلاعات زیادی را در مورد بازار سرمایه در اختیار مخاطبان قرار می دهد تا بتوانند با استفاده از آن سرمایه گذاری درستی داشته باشند.

کمیل رودی مدیر آموزشگاه هوش مالی نیز در این نشست گفت: عظیمسالان و دانشجویان مخاطبان اصلی این آموزش های مجازی هستند. وی اضافه کرد: شرایط مالی و رشد بازار سرمایه، عظیمسالان را آماده آموزش و فراگیریمسائل مالی نموده است. گروه بعدی دانشجویانی هستند که هنوز وارد بازارکار و مسئولیت های زندگی نشده و نگران کسب و کار و شرایط آینده خودهستند. این افراد نیز به شدت مستعد پذیرش آگاهی و توانمندی هستند. وی ادامه داد: دانشگاه آزاد به هر دو گروه دسترسی دارد تا محتوا را از اینمسیر به آن ها برساند. مدیر آموزشگاه هوش مالی پارت گفت: مطالب را برایاین دو گروه مهم، آماده نموده ایم و با انعقاد قرارداد برگزاری این دوره ها شروع خواهد شد.

در انتها معاون برنامه و توسعه منابع دانشگاه آزاد واحد الکترونیک گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با حدود یک میلیون دانشجو و 100 هزار عضو هیات علمی و کارمند ظرفیت خوبی برای یاری به اقتصاد کشور خواهد بود.

وی تاکید نمود: دانشگاه آزاد اسلامی آموزش اقشار مختلف مردم کشور را مسئولیت اجتماعی خود می داند بنابراین این تفاهم نامه منعقد شد تا از این طریق بتوانیم با شرکت دانش بنیان پارت به بهبود آگاهی های مالی مردمیاری کنیم.

عباسی گفت: دانشگاه آزاد تبدیل به عظیم ترین دانشگاه مجازی خاورمیانه و یکی از سه دانشگاه عظیم مجازی جهان شده و می خواهد همه بخش های آموزشی کشور از این امکان استفاده کنند. وی با اشاره به اینکه در بحران کرونا سعی کردیم مطالب را به صورت غیرحضوری برای دانشجویان، آماده و مراجعه غیرحضوری را تمرین کنیم گفت: اکنون که معضل همه گیری ویروس راداریم، زمان آشتی با آموزش مجازی و غیرحضوری است و امیدواریم ارزشآموزش حضوری بالاتر برود.

وی تاکید نمود: رویکرد ما به این تفاهم نامه یک رویکرد تعاملی و بلندمدت است تا از این طریق بتوانیم دانشجویان و دیگر اقشار مردم جامعه را با موضوع سواد مالی آشنا کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1120

به "ضرورت آموزش مردم برای ورود به بازار سرمایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت آموزش مردم برای ورود به بازار سرمایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید