سلبریتی های هالیوودی که رستوران دارند

به گزارش آسمان فارس، خبرنگاران: چهره بودن تنها راه درآمد ستاره های تراز اول نیست. بعضی از آن ها شخصیتی کارآفرین دارند و تصمیم می گیرند در کسب و کار های مختلف سرمایه گذاری کنند. یکی از رایج ترین کار ها بین بازیگران، قهرمانان ورزشی و خواننده ها، رستوران داری و استفاده از چهره شان برای تبلیغ کسب و کارشان است. بعضی از آن ها به قدری پیروز اند که رستوران های زنجیره ای خودشان را دایر می کنند.

سلبریتی های هالیوودی که رستوران دارند

غذا خوردن در رستوران یک چهره تراز اول، همیشه هم گران نیست. بعضی از آن ها قیمت های معقولی دارند. در هر حال، بسیار منحصر به فردند و هزینه یک غذا ممکن است خیلی بالا باشد. کنجکاو شدید؟ در اینجا با ستاره هایی آشنا می شوید که در زمینه رستوران داری سرمایه گذاری کرده اند.

10. مارک والبرگ - والبرگرز (Wahlburgers)

مارک والبرگ نه تن ها یکی از گران قیمت ترین بازیگران هالیوود است، بلکه یک کارآفرین پیروز هم هست. این بازیگر در سال 2011، با برادرانش پال و دانی شریک شد تا رستوران تخصصی همبرگر را باز کند. والبرگرز در کار خود پیروز شد و حالا چندین شعبه در ایالات متحده دارد. چند وقت پیش هم اولین شعبه اش را در لندن افتتاح کرد در کل، این رستوران 31 شعبه دارد. این کارآفرینان یک نمایش تلویزیونی هم به نام والبرگرز تولید کرده اند. غذا خوردن در والبرگرز مقرون به صرفه است و بین 9.95 تا 14.95 دلار هزینه می برد.

9. لوداکریس - چیکن اند بیر (Chicken + Beer)

لوداکریس نمونه خوبی از یک ستاره است که توانسته در موسیقی و تجارت پیروز باشد. این رپر هم چند سال پیش تصمیم گرفت در زمینه رستوران سرمایه گذاری کند و چیکن اند بیر را افتتاح کرد. این محل چندین نمونه برگر 14.99 دلاری و سالاد هایی به همان قیمت دارد. اسم این رستوران از سومین آلبوم لوداکریس گرفته شده و سعی دارد حال و هوای مهمان نوازی جنوبی ها را به مشتریانش القا کند.

8. سوزان ساراندون - اسپین (Spin)

سوزان ساراندون در سال 2009 تصمیم گرفت رستوران باز کند. هرچند غذا بخش اصلی این رستوران نیست. رستوران اسپین چندین میز پینگ پنگ دارد که مشتری ها می توانند ساعتی 79 دلار یا بالاتر اجاره شان کنند. مشتری ها از این ایده خوششان آمده و حالا سوزان ساراندون نُه رستوران در سراسر آمریکا دارد. اسپین در برگزاری مراسم ها هم معروف است و هر رستوران چند میز پینگ پنگ المپیک سایز دارد. اسنک و تاپاس بخش اصلی منو را تشکیل می دهند. مشتری ها می توانند تاکوی سبزیجات را 12 دلار یا شاورمای مرغ را 14 دلار سفارش دهند.

7. چنینگ تیتم - سینتس اند سینرز (Saints and Sinners)

چنینگ تیتم هم یکی از ستاره هایی است که در این زمینه سرمایه گذاری کرده است. او صاحب کافه و رستوران سینتس اند سینرز در نیواورلئان است. منوی این رستوران شامل همبرگر، غذا های دریایی و پاستا است. قیمت ها منطقی هستند و پاستای میگو تقریباً 20 دلار قیمت دارد. مردم می توانند این محل را برای مراسم ها و مهمانی هایشان هم رزرو کنند.

6. دریک - پیک سیکس (Pick 6IX)

چند سال پیش، دریک تصمیم گرفت کافه اسپرت خودش را راه اندازی کند. او به همراه سرآشپز ایوان بیلی همبرگرها، تاکو ها و ناچوز های سطح بالایی در تورنتوی کانادا تهیه کردند. این اولین سرمایه گذاری دریک در این صنعت بود، هرچند خیلی زود به اولین بن بست برخورد.

با این که پیک سیکس خیلی پیروز بود، مشتری ها وقتی خبر بسته شدن این رستوران را در شبکه های اجتماعی شنیدند، خیلی تعجب کردند. طولی نکشید که تعیین شد رستوران دریک به این علت بسته شده که او اجاره محل را پرداخت نکرده است.

5. لیدی گاگا - جوآن تراتوریا (Joanne Trattoria)

لیدی گاگا یکی از مالکان رستوران جوآن تراتوریا است. او این رستوران ایتالیایی را با والدینش راه انداخته است. مشتری ها می توانند پاستا های اینجا را با 24 تا 28 دلار سفارش دهند. این رستوران نقد های خوبی از طرف مشتریانش دریافت کرده. اسم رستوران از اسم خاله لیدی گاگا گرفته شده که چند دهه قبل فوت شده.

4. فرانسیس فوردکاپولا - راستیک، فرانسیسز فِیوِریتس (Rustic, Franciss Favorites)

فرانسیس فورد کاپولا یکی از بهترین کارگردان های تاریخ است. فیلم های او اغلب نشان دهنده فرهنگ ایتالیایی است، پس باز کردن یک رستورانی ایتالیایی توسط او اصلاً عجیب نیست. البته در رستوران راستیک، فرانسیسز فیوریتس غذا های دیگر کشور های دنیا را هم تهیه می شود. این رستوران منوی تعیینی ندارد، گارسون ها سر میز مشتری ها می فرایند و چند غذای مختلف پیشنهاد می کنند. هزینه منو برای هر نفر 49 دلار است. در روز های معمولی، غذایی مثل بره مراکشی ممکن است بیشتر از 54 دلار باشد.

3. رایان گاسلینگ - تجین بورلی هیلز (Tagine Beverly Hills)

رایان گاسلینگ با دو دوستش شریک شده و رستوران تجین بورلی هیلز را راه انداختند. او با کریس آنگولوی سومالیایی و سرآشپز عبدالصمد بن بن عامر، این محل را مخصوص غذا های مراکشی ایجاد کرده اند. بن مراکشی است و دوست داشته رستورانی باز کند که بتواند در آن غذا های خانوادگی خودشان را عرضه کند. منوی این رستوران شامل غذا های بین المللی و فصلی است. نقد های مشتریان بسیار مثبت است و قیمت غذا ها حدود 60 دلار. به نظر می رسد غذا خوردن در این محل، برای کسانی که غذا های مراکشی را با حال و هوایی معاصر دوست دارند، تجربه هیجان انگیزی باشد.

2. مایکل جردن - 1000 نورث (1000 North)

مایکل جردن فقط در ورزش پادشاه نیست. این قهرمان ورزشی سابق در سال 2018، در پالم بیچ کانتی یک رستوران شیک باز کرد که اسمش 1000 نورث است. منوی این رستوران ممکن است بیشتر از 90 دلار هزینه بردارد. برای مشتریانی که فقط دوست دارند نوشیدنی بخورند، قیمت ها از 16 دلار شروع می شود. رستوران یک سالن خصوصی و تراسی با چشم انداز فوق العاده دارد.

این اولین تجربه جردن در زمینه رستوران داری نیست. او از قبل مالک دو رستوران به نام های جردنز استک هاوس و جردن اسپات در کانتیکت بوده.

1. رابرت دنیرو - نُبو (Nobu)

نبو یکی از معروف ترین رستوران های ژاپنی در نیویورک است. غذا خوردن در این رستوران بی نظیر برای هر نفر 130 دلار خرج برمی دارد. اینجا متعلق به نبویوکی ماتسوهیسا، سرآشپز ژاپنی است که به خاطر ترکیب غذا های ژاپنی با مواد اولیه پرویی معروف شده است.

اما خیلی ها نمی دانند که او تنها مالک آنجا نیست. رابرت دنیرو در سال 1988 با این سرآشپز آشنا شد و در 1989 آن ها این رستوران را با هم باز کردند. این ستاره هالیوود بود که سرآشپز را برای ساخت این امپراتوری مجاب کرد. نبو در سه دهه گذشته رستوران پیروزی بوده است.

دنیرو در رستوران های دیگری مثل لوکاندا ورده هم شریک است.

منبع: therichest

منبع: برترین ها
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1069

به "سلبریتی های هالیوودی که رستوران دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلبریتی های هالیوودی که رستوران دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید