رنگرز: با خانواده آقانیا تماس داشتیم، پیگیر درمان میثم زارع هستیم

به گزارش آسمان فارس، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی خود را مکلف به پیگیری مسائل و بیماری های قهرمانان ملی کشتی می داند.

رنگرز: با خانواده آقانیا تماس داشتیم، پیگیر درمان میثم زارع هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی خود را مکلف به پیگیری مباحث مبتلا به قهرمانان ملی کشتی می داند. ما تماس هایی با خانواده محمدرضا آقانیا، فرنگی کار مازندرانی که متأسفانه به دلیل بیماری سرطان در بیمارستان کسری بستری است، داشته ایم.

وی ادامه داد: در این خصوص فدراسیون کشتی 2 راه چاره برای پیگیری موضوعات مترتب با درمان این کشتی گیر درنظر دارد. یکی، پیگیری درمان ایشان حسب تفاهم نامه فی ما بین فدراسیون و دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی و دیگری معرفی از طرف فدراسیون به فدراسیون پزشکی ورزشی که این 2 مورد را فعال می کنیم.

رنگرز در مورد میثم زارع، کشتی گیر ملی پوش کشورمان که به دلیل ضایعه نخاعی در بیمارستان رُفیده بستری بوده نیز گفت: فدراسیون پیگیری های مرتبط را در مورد تمدید دوره های درمانی ایشان انجام داده است. همچنین هزینه قابل ملاحظه درمانی وی در این بیمارستان نیز توسط فدراسیون کشتی پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 883

به "رنگرز: با خانواده آقانیا تماس داشتیم، پیگیر درمان میثم زارع هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: با خانواده آقانیا تماس داشتیم، پیگیر درمان میثم زارع هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید