راه اندازی خط تماس برای سوالات مربوط به کرونا در تاجیکستان

به گزارش آسمان فارس، وزارت بهداشت تاجیکستان از راه اندازی سامانه تلفنی برای پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص ویروس کرونا اطلاع داد.

راه اندازی خط تماس برای سوالات مربوط به کرونا در تاجیکستان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، در تاجیکستان خط تماس مشاوره اضطراری ویروس کرونا ایجاد و راه اندازی شده است.

شهروندان تاجیکستان با تماس به شماره 511 می توانند پاسخ به سوالات خود مربوط به کرونا ویروس را دریافت نمایند.

خط مشاوره اضطراری کروناویرس که در مرکز اطلاع رسانی ضد بحرانی وزارت بهداشت برای پیشگیری از ویروس کرونا ایجاد شده است بصورت شبانه روزی کار خواهد نمود.

تا به امروز در قلمرو تاجیکستان هیچ یک مورد ابتلا به ویروس کرونا ثبت نشده است.

بنابر اطلاعات جدید وزارت بهداشت تاجیکستان در حال حاضر در این کشور 3.380 نفر در قرنطینه قرار دارند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 916

به "راه اندازی خط تماس برای سوالات مربوط به کرونا در تاجیکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی خط تماس برای سوالات مربوط به کرونا در تاجیکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید