تور ارزان آلمان: اعتراض شهروندان آلمانی به محدودیت های کرونایی

به گزارش آسمان فارس، منابع خبری از تظاهرات اعتراضیِ شهروندان لایپزیگ آلمان به محدودیت های اخیر کرونایی در این کشور خبر دادند.

تور ارزان آلمان: اعتراض شهروندان آلمانی به محدودیت های کرونایی

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، شهروندانِ لایپزیگ آلمان در اعتراض به محدودیت های اخیر وضع شده کرونایی و اجبار در انجام واکسیناسیون کرونا به خیابان ها آمده اند.

به تازگی مقامات این شهر خاطرنشان کردند که محدودیت های وضع شده کرونایی تنها به افرادی اجازه شرکت در مراسم و رویدادهای بزرگ را می دهد که واکسینه شده یا به تازگی از ابتلا به ویروس کرونا بهبود یافته باشند.

بنابراین تنها شرکت این افراد در جشن ها و مراسم های بزرگ یا حضورشان در کافه و رستوران ها بلامانع خواهد بود. اکنون بسیاری از مردم این شهر به خیابان ها آمدند تا اعتراض خود را به وضع این قوانین اعلام نمایند.

بعلاوه پلیس لایپزیگ پیش بینی می نماید که تا ساعاتی دیگر تعداد گروه های معترض افزایش یابد.

این در حالی است که پاییز سرد در آلمان و دیگر کشور های اروپایی با موجی از سرایت کرونا همراه شده است و روز گذشته (آدینه) موسسه روبرت کخ آلمان آمار ابتلا به کرونا در این کشور را در یک روز گذشته 37 هزار و 120 مورد و آمار تلفات آن را 154 نفر خاطرنشان کرد.

تا به امروز در آلمان 66 درصد مردم به طور کامل واکسینه شده اند اما آمار دو روز گذشته مبتلایان به کرونا در آلمان از زمان شیوع این ویروس بی سابقه بود و مدیر اروپایی سازمان جهانی بهداشت نیز در این باره گفت: اروپا دوباره در کانون اپیدمی کرونا قرار گرفته است.

سازمان جهانی بهداشت نیز با کند ارزیابی کردن سرعت واکسیناسیون در اروپا، هشدار داد که تا فوریه 2022 نیم میلیون نفر در اروپا بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1820

به "تور ارزان آلمان: اعتراض شهروندان آلمانی به محدودیت های کرونایی" امتیاز دهید

2 کاربر به "تور ارزان آلمان: اعتراض شهروندان آلمانی به محدودیت های کرونایی" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: اعتراض شهروندان آلمانی به محدودیت های کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید