ابلاغ پیغام تبریک شهردار تهران به سفرای کشورهای مسلمان واقع در منطقه 2

به گزارش آسمان فارس، خبرگزاری خبرنگاران- به مناسبت هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) ،پیغام تبریک شهردار تهران به وسیله مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه 2به سفارتخانه های الجزایر، تونس، مالزی و امارات که در منطقه2 واقع شده اند ابلاغ شد

ابلاغ پیغام تبریک شهردار تهران به سفرای کشورهای مسلمان واقع در منطقه 2

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علی طهماسبی ،مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه به مناسبت هفته وحدت به عنوان نماینده مدیران شهری با حضور در سفارتخانه های واقع در منطقه 2 و ملاقات با سفرا پیغام تبریک شهردار تهران را به آنها ابلاغ کرد.

وی در این ملاقات ضمن ابراز خرسندی از اینکه منطقه2 افتخار دارد تا میزبان سفیران و نمایندگان سایر کشورها است، اظهار کرد: مدیریت شهری دست دوستی و مهر شما را می فشارد و خواهان تعاملات فرهنگی با سایر کشورهای اسلامی باشد.

مدیر روابط عمومی منطقه 2در انتها ابراز امیدواری کرد با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا ،روزهای آینده سرشار از خیر و نیکی وبه دور از هرگونه بیماری برای همه جهانیان و مسلمانان باشد .

شایان ذکر است در این ملاقات صمیمی، پیغام تبریک علیرضا زاکانی شهردار تهران به مناسبت هفته وحدت وولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) به سفرای کشورهای الجزایر،تونس ،مالزی و امارات در تهران ابلاغ شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1801

به "ابلاغ پیغام تبریک شهردار تهران به سفرای کشورهای مسلمان واقع در منطقه 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ پیغام تبریک شهردار تهران به سفرای کشورهای مسلمان واقع در منطقه 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید