خبرنگاران 400 تن از بیماران کلیوی و پیوندی فارس واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش آسمان فارس، شیراز-خبرنگاران - رئیس بیمارستان پیوند اعضا بوعلی سینا شیراز گفت : مرحله نخست واکسیناسیون بیماران دیالیزی و کلیوی با دریافت واکسن کووید 19 از سوی 400 تن از بیماران در این بیمارستان انجام شد.

خبرنگاران 400 تن از بیماران کلیوی و پیوندی فارس واکسن کرونا دریافت کردند

دکتر حشمت الله صلاحی روز سه شنبه با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده بیش از 400 نفر از بیماران پیوندی و دیالیزی استان فارس این واکسن را دریافت کردند اضافه کرد : این بیماران با حضور در محل بیمارستان تخصصی، فوق تخصصی و پیوند اعضا ابوعلی سینا واکسینه شدند تادر مجموع در فروردین ماه کار تزریق 750 بیمار در این دوره صورت پذیرد.

دکتر صلاحی اضافه کرد : با توجه به شرایط خاص و لزوم تسریع واکسیناسیون این بیماران ، با هماهنگی های اجرا شده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،مرحله اول تزریق واکسن کرونا با فراخوان عمومی این عزیزان انجام پذیرفت.

وی اضافه کرد : در ابتدا از تمامی بیماران پس ازاحراز هویت نمونه گیری خون به عمل آمد تا در یک فرایند بررسی دقیق ، میزان تاثیرگذاری واکسن درنمونه گیری دوره دوم تزریق تعیین گردد.سپس بیماران در صف دریافت واکسن قرارگرفتند.

رئیس بیمارستان پیوند اعضا بوعلی سینا شیراز گفت : تیم های واکسیناتور مجرب تعیین شده و اعزامی از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز کار تزریق واکسن به این افراد را به عهده داشتند.

وی با بیان اینکه استان فارس قطب پیوند اعضای کشور است گفت : تا کنون بیش از 13 هزار پیوند کبد، کلیه، قلب، پانکراس و روده در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرا شده است. به همین دلیل توجه ویژه به تسریع امورات درمانی این عزیزان همواره از اولویت های مدیران بیمارستان ابوعلی سینا شیراز است.

مرحله بعدی تزریق این بیماران 8 اردیبهشت ماه می باشد که در اطلاعیه های بعدی فرایند اجرا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1551

به "خبرنگاران 400 تن از بیماران کلیوی و پیوندی فارس واکسن کرونا دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 400 تن از بیماران کلیوی و پیوندی فارس واکسن کرونا دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید