خبرنگاران کرونای انگلیسی به لرستان رسید

به گزارش آسمان فارس، خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان گفت: 2 مورد قطعی از ابتلا به کرونای انگلیسی در استان شناسایی شده است.

خبرنگاران کرونای انگلیسی به لرستان رسید

به گزارش خبرنگاران سیدموسی خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اضافه نمود: با توجه به شیوع کرونای انگلیسی در خوزستان واقع در همجواری لرستان، بسیاری از ترددهای استان جنوبی از راستا لرستان انجام می گردد و ارتباط مردمی و فرهنگی 2 منطقه بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: بنابراین احتمال داده می گردد تعداد مبتلایان کرونای انگلیسی در لرستان بیشتر از 2 مورد باشد.

وی توضیح داد: رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در لرستان به کمتر از 70 درصد رسیده است و کنترل ورودی های استان از سمت خوزستان باید تشدید گردد.

استاندار لرستان گفت: مسافرت به استان های نارنجی و قرمز ممنوع است اما با توجه به شیوع کرونای انگلیسی در لرستان، تمهیداتی برای پذیرایی از میهمانان نورزی فراهم نشده است.

تعداد مبتلایان کرونا در استان از ابتدای شیوع این ویروس تا به امروز به 68 هزار و 364نفر رسیده است که یکهزار و 351 نفر از این تعداد جان باخته اند.

براساس اعلام معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد استانی شهرستان های خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، کوهدشت، پلدختر، دلفان و سلسله، دورود و ازنا در شرایط زرد و رومشکان و چگنی در شرایط آبی شیوع کرونا قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1516

به "خبرنگاران کرونای انگلیسی به لرستان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونای انگلیسی به لرستان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید