خبرنگاران سناتور دموکرات: پیروزی بایدن در ایالت پنسیلوانیا حتمی است

به گزارش آسمان فارس، لندن- خبرنگاران- همزمان با شمارش نفس گیر آرا و افزایش برآورد ها درباره نتیجه پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یک سناتور ارشد حزب دموکرات مدعی شد که آرای شمارش نشده در ایالت کلیدی پنسیلوانیا به حدی است که جو بایدن پیروز گردد.

خبرنگاران سناتور دموکرات: پیروزی بایدن در ایالت پنسیلوانیا حتمی است

به گزارش خبرنگاران، باب کیسی روز پنجشنبه در گفت و گو با شبکه سی. ان. ان پیش بینی کرد که بایدن با اختلاف 100 هزار رای در پنسیلوانیا از ترامپ جلو خواهد افتاد.

وی اضافه نمود که پیروزی نامزد حزب دموکرات در این ایالت حتمی است چون آرای شمارش نشده مربوط به مناطقی است که طرفدار دموکرات ها هستند.

به گفته این سیاستمدار آمریکایی، بیشتر افرادی که به وسیله پست در انتخابات شرکت نموده اند طرفدار حزب دموکرات هستند و حتی در ایالت هایی که ترامپ پیروز شده، آرای پراکنده هواداران بایدن مشاهده می گردد.

به گزارش سی. ان. ان تا ساعت سه بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا، حدود 396 هزار و 364 رای پستی در ایالت پنسیلوانیا هنوز شمارش نشده است.

بر اساس آراء شمارش شده ترامپ در این ایالت پیشتاز است اما اختلاف او با بایدن پس از محاسبه آرای پستی در حال کاهش است. ترامپ بدون کسب پیروزی در پنسیلوانیا قادر به پیروزی در انتخابات نیست.

کیسی در ادامه گفت و گو با سی. ان. ان مطرح کرد که دموکرات ها یاد گرفته اند باید در جای جای آمریکا رای جمع نمایند، حتی مناطقی که جمهوری خواهان محبوبیت دارند.

وی ترامپ را یکی از روسای جمهوری موثر در ایالت پنسیلوانیا پس از رونالد ریگان نامید که نامزد بعدی جمهوری خواهان سخت می تواند این محبوبیت را کسب کند.

شمارش آرا در ایالت های کلیدی پنسیلوانیا، نوادا، کارولینای شمالی و جورجیا ادامه دارد و نتایج آن تاثیری معین نماینده در سرنوشت انتخابات دارد.

این در حالی است که ترامپ مدعی تقلب در انتخابات و خواهان توقف شمارش آرا در ایالت های باقی مانده شده است.

این ادعا در داخل کشور از سوی دستگاه قضایی آمریکا و فرمانداران ایالت ها که جمهوری خواه هم هستند، اجابت نشده و شمارش آرا همچنان ادامه دارد.

به نظر می رسد نتایج چهار ایالت باقی مانده تا روز آدینه معین گردد. در شمارش های ابتدایی تا کنون بایدن با 264 رای الکترال در برابر ترامپ با 214 رای پیشتاز است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1293

به "خبرنگاران سناتور دموکرات: پیروزی بایدن در ایالت پنسیلوانیا حتمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سناتور دموکرات: پیروزی بایدن در ایالت پنسیلوانیا حتمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید