جزییات پذیرش دانشجوی کاردانی بر اساس سوابق تحصیلی اعلام شد

به گزارش آسمان فارس، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور به تشریح جزئیات پذیرش دانشجوی بدون کنکور در رشته های تحصیلی دوره کاردانی نظام جدید در موسسات آموزش عالی و دانشگاه های غیرانتفاعی پرداخت و گفت: متقاضیان از اول تا 13 بهمن فرصت دارند در این دوره ها ثبت نام نمایند.

جزییات پذیرش دانشجوی کاردانی بر اساس سوابق تحصیلی اعلام شد

دکتر حسین توکلی در مصاحبه با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اضافه کرد: براساس مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش 12 دی 97، داوطلبان علاقه مند به تحصیل در کدرشته های تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی غیرانتفاعی دوره های کاردانی نظام جدید سال1397(اعم از داوطلبانی که در پذیرش دوره های مذکور ثبت نام نموده و یا ثبت نام ننموده اند)، می توانند از اول بهمن برای ثبت نام در این رشته ها به این مراکز مراجعه نمایند.

وی در ادامه اضافه کرد: داوطلبان برای اطلاع از رشته های تحصیلی متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در شاخه های فنی و حرفه ای یا کار و دانش موسسات پذیرنده می توانند به لینک جستجوی رشته محل ها که در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده مراجعه نموده و ضمن معین کردن رشته و مؤسسه آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک و در نظر دریافت موارد اعلامی از دوشنبه اول بهمن تا شنبه 13 بهمن 97 به مؤسسات، مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور همچنین گفت: براساس مصوبه اعلام شده فقط ظرفیت خالی مانده مرحله تمدید مهلت ثبت نام در پذیرش مهرماه 1397 امکان پذیرش دانشجو دارند و این کد رشته محل ها، شامل فقط این گونه رشته محل هاست و شامل سایر رشته محل های که ظرفیت آنها تکمیل شده، نخواهد بود. همچنین اطلاعیه ثبت نام و شرایط و ضوابط شرکت در این دوره ها مجموعه کل رشته محل های مورد پذیرش امروز 27 دی ماه 97 در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

دکتر توکلی گفت:کلیه متقاضیان باید حداکثر تا خاتمه نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 یعنی 30 بهمن ماه جاری دارای مدرک دیپلم نظام قدیم (چهارساله) هنرستان، و یا دیپلم نظام جدید در شاخه های فنی و حرفه ای و یا کارو دانش باشند و نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام نسبت به پرداخت مبلغ 220 هزار ریال (22 هزار تومان) به وسیله سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 187

به "جزییات پذیرش دانشجوی کاردانی بر اساس سوابق تحصیلی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات پذیرش دانشجوی کاردانی بر اساس سوابق تحصیلی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید