تکذیب میزبانی روسیه از مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش آسمان فارس، روسیه اطلاعات منتشر شده در روزنامه آلمانی مبنی بر میزبانی از دیدارهای مرحله نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را رد کرد.

تکذیب میزبانی روسیه از مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، روزنامه بیلد آلمان امروز (پنجشبه) از تمایل کشورهای روسیه، آلمان و پرتغال برای میزبانی از دیدارهای مرحله نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا اطلاع داد. این رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی متوقف شد.

بر اساس این گزارش، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مصمم است فصل جاری لیگ قهرمانان را در آگوست (مرداد) به سرانجام رساند.کشورهای آلمان و روسیه تصمیم گرفتند تا در روزهای آینده درخواست میزبانی از دیدارهای مرحله نهایی لیگ قهرمانان که قرار است به صورت متمرکز برگزار گردد برای یوفا ارسال نمایند. پرتغال نیز طبق ادعای رسانه های اروپایی پیش از این درخواست میزبانی خود را ارسال نموده بود.

الکساندر سوروخین، عضو روسی کمیته اجرایی یوفا و مدیر کمیته سازماندهی جام ملت های اروپا 2020 درباره تمایل کشورش برای میزبانی از مرحله نهایی لیگ قهرمانان به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: هیچ چیزی در این مورد نمی دانم. تا به امروز هیچ کسی در روسیه با من درباره توانمندی ما برای میزبانی از این رقابت ها صحبت ننموده است. در یوفا نیز هیچ مذاکره رسمی در خصوص این موضوع انجام نشد. من فقط می توانم به جلسه های رسمی استناد کنم. تنها چیزی که می دانم این است شهر استانبول در ترکیه برای میزبانی از مرحله نهایی لیگ قهرمانان مشکل دارد. البته این موضوع هم در نهایت 17 ژوئن (28 خرداد) معین می گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: کشورهای زیادی هستند که می توانند میزبان مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشند که روسیه هم میان آنها واقع شده است. با این وجود می دانم هیچ صحبتی تا به امروز در این مورد انجام ندادیم.

یک مقام آگاه دیگر نیز به خبرگزاری ریانووستی گفت: روسیه قصدی برای میزبانی از لیگ قهرمانان در امسال ندارد. خبر روزنامه بیلد آلمان حقیقت ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1035

به "تکذیب میزبانی روسیه از مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب میزبانی روسیه از مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید