تور اروپا: لیگ قهرمانان اروپا، صعود لیورپول و آژاکس در شب پیروزی منچسترسیتی و اینتر، پاری سن ژرمن در آخرین لحظات پیروزی و صدر جدول را از دست داد

به گزارش آسمان فارس، دیدارهای هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی و صعود تیم های لیورپول و آژاکس در شبی که کار اتلتیکومادرید برای صعود گره خورد به سرانجام رسید.

تور اروپا: لیگ قهرمانان اروپا، صعود لیورپول و آژاکس در شب پیروزی منچسترسیتی و اینتر، پاری سن ژرمن در آخرین لحظات پیروزی و صدر جدول را از دست داد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در دومین شب از این رقابت ها، شب گذشته (چهارشنبه) شش بازی در گروه های A تا D برگزار گردید که در سرانجام آنها تیم های فوتبال منچسترسیتی، لیورپول، اینتر و آژاکس مقابل رقبای خود به فزونی رسیدند، اما تیم های پاری سن ژرمن، اتلتیکومادرید و دورتموند برابر رقبا امتیاز از دست دادند.

در گروه A تیم فوتبال پاری سن ژرمن در حالی که بدون ستاره آرژانتینی اش لیونل مسی تا واپسین لحظات از میزبان خود لایپزیگ جلو بود در نهایت به تساوی 2-2 بسنده کرد. کریستوف انکونکو در دقیقه هشت گل نخست را برای لایپزیگ زد. در ادامه جورجوینیو واینالدوم هر دو گل پاریسی ها را در دقایق 21 و 39 به ثمر رساند و در نهایت دومنیک شوبولای در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم از روی نقطه پنالتی کار را برای نماینده آلمان به تساوی کشاند.

در دیگر بازی این گروه تیم فوتبال منچسترسیتی با نتیجه 4 بر یک میهمان خود کلوب بروژ بلژیک را از پیش رو برداشت. فیل فودن در دقیقه 15، ریاض محرز در دقیقه 54، رحیم استرلینگ در دقیقه 72 و گابریل ژسوس در دقیقه 2+90 گل های منچسترسیتی را به ثمر رساندند و جان استونز مدافع این تیم که در دقیقه 17 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، تنها گل بروژ را برای این تیم به ثبت رساند.

با این نتایج اکنون در جدول گروه A منچسترسیتی با 9 امتیاز صدرنشین است، پاری سن ژرمن با هشت امتیاز تیم دوم جدول است و تیم های کلوب بروژ و لایپزیگ نیز با چهار و یک امتیاز به ترتیب در رده های سوم و چهارم قرار دارند. این بدان معناست که لایپزیگ دیگر شانسی برای صعود ندارد.

چهارشنبه شب در گروه B نیز یک بازی برگزار گردید که در آن تیم فوتبال لیورپول در استادیوم آنفیلد با نتیجه 2 بر صفر بر میهمان اسپانیایی اش اتلتیکومادرید غلبه کرد. دیه گو ژوتا در دقیقه 13 و سادیو مانه در دقیقه 21 گل های این بازی را به ثمر رساندند ضمن اینکه اتلتیکومادرید از دقیقه 36 با اخراج فلیپه 10 نفره به بازی ادامه داد. این چهارمین برد متوالی لیورپول بود که صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد. پس از لیورپول 12 امتیازی، تیم های پورتو با پنج، اتلتیکومادرید با چهار و میلان با یک امتیاز در رده های بعدی هستند.

در گروه C هم تیم فوتبال آژاکس با کسب پیروزی 3 بر یک در خانه بوروسیا دورتموند و کسب چهارمین برد متوالی اش جواز صعود به مرحله بعدی رقابت ها را کسب کرد. در این مسابقه که دورتموندی ها از دقیقه 29 آن به خاطر اخراج مدافع میانی شان متس هوملز 10 نفره شدند، دوشان تادیچ در دقیقه 72، سباستین هالر در دقیقه 83 و داوی کلاسن در دقیقه 3+90 گلزنی کردند تا تک گل دورتموند که در دقیقه 37 به وسیله مارکو رویس از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید فایده ای به حال این تیم نداشته باشد.

در دیگر بازی این گروه تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون با نتیجه قاطع 4 بر صفر بشیکتاش ترکیه را در هم کوبید. پدرو گونکالوس دو بار در دقایق 31 (پنالتی) و 38، پائولینیو در دقیقه 41 و پابلو سارابیا در دقیقه 56 گل های تیم شهر لیسبون پرتغال را به ثمر رساندند ضمن اینکه یوسف دوسوزا در دقیقه 90 از بشیکتاش اخراج شد.

با نتایج این دو بازی در جدول گروه C، آژاکس با 12 امتیاز صدرنشین است، تیم های دورتموند و اسپورتینگ لیسبون هر دو با شش امتیاز و با توجه به نتیجه بازی رو در رو به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند و بشیکتاش هم در قعر جدول ایستاده است.

در آخرین بازی هم که در گروه D برگزار گردید، تیم فوتبال اینتر پیروز شد تیم شریف مولداوی را با نتیجه 3 بر یک شکست و شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها افزایش دهد.

مارسلو بروزوویچ در دقیقه 54، میلان اشکرینیار در دقیقه 66 و الکسیس سانچس در دقیقه 82 برای اینتر گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم آداما ترائوره در دقیقه نخست وقت های تلف شده نیمه اول زد.

در جدول گروه D تیم های رئال مادرید و اینتر به ترتیب با 9 و هفت امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند و پس از آنها شریف شش امتیازی و شاختار دونتسک یک امتیازی در رده های سوم و چهارم هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1809

به "تور اروپا: لیگ قهرمانان اروپا، صعود لیورپول و آژاکس در شب پیروزی منچسترسیتی و اینتر، پاری سن ژرمن در آخرین لحظات پیروزی و صدر جدول را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: لیگ قهرمانان اروپا، صعود لیورپول و آژاکس در شب پیروزی منچسترسیتی و اینتر، پاری سن ژرمن در آخرین لحظات پیروزی و صدر جدول را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید