تونی بلر: حزب کارگر یا باید خود را بازسازی کند یا با نابودی روبه رو گردد

به گزارش آسمان فارس، تونی بلر به اعضای حزب کارگر هشدار داد: چنانچه این حزب همچنان به سیاست های جرمی کوربین بچسبد کارش تمام شده و انگلیس باید منتظر تسلط حزب محافظه کار برای 15 سال دیگر در این کشور باشد.

تونی بلر: حزب کارگر یا باید خود را بازسازی کند یا با نابودی روبه رو گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، تونی بلر، نخست وزیر اسبق انگلیس و رهبر حزب کارگر این کشور در یک سخنرانی به نامزدهای رهبری این حزب هشدار داد اگر امید به پیروزی دارند نباید درگیر خیال و اوهام شوند.

تونی بلر در این صحبت هایش از گفتن اینکه از کدام از یک از این نامزدها برای رهبری حزب کارگر حمایت می نماید، خودداری کرد.

با این حال او شدیدا از جرمی کوربین، رهبر فعلی حزب کارگر انتقاد نموده و گفت: چنانچه حزب کارگر ایدئولوژی کوربین را کنار نگذارد دیگر مهم نیست چه کسی رهبر این حزب باشد و آنها قطعا دوباره رنگ پیروزی را نخواهند دید.

تونی بلر رهبر کارگر تحت رهبری کوربین را به تیم فوتبال تشبیه کرد که به گفته او جهتحرکت مهاجم تعیین است، هافبکش به کما رفته، دفاعش در زمین غایب بوده و در صندلی تماشاچیان مشغول به صحبت با گروهی کوچکی از آنهاست و دروازه بانش نیز پشت تور دروازه دارد فیلم یکی از مهارهایش در یک بازی همراه با شکست 9 بر صفر را در توییتر بازنشر می نماید.

تونی بلر بحران فعلی حزب کارگر را بدتر از بحران زمان رهبری مایکل فوت در سال 1983 بر این حزب دانست و از فعالان حامی این حزب خواست دوباره کنترل حزب را از دست چپ های افراطی خارج نمایند و حرکت آهسته حزب برای بازگشت به قدرت را آغاز نموده و به جای افراط از خود انضباط نشان دهند و شکست ها را ماست اقتصادی ننمایند.

تونی بلر گفت: شکست اخیر حزب کارگر بسیار مهم است و ما نمی توانیم دوباره حرکت خرچنگ گونه خود در سال 1983 به سمت بازگشت به واقعیت را تکرار کنیم.

او هشدار داد: اگر قرار باشد ما همین جهت را همچنان ادامه دهیم من به شما می گویم 15 سال دیگر همچنان دولت محافظه کاران روی کار خواهد بود. حزب کارگر تنها چاره اش این است حزب کارگر یا باید خود را بازسازی کند یا اینکه جایگزین خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 575

به "تونی بلر: حزب کارگر یا باید خود را بازسازی کند یا با نابودی روبه رو گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تونی بلر: حزب کارگر یا باید خود را بازسازی کند یا با نابودی روبه رو گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید