توسعه گردشگری نیازمند مشارکت جدی همه دستگاه ها

به گزارش آسمان فارس، استاندار یزد گفت: برای تحقق ایده های فناورانه در حوزه گردشگری شهر جهانی یزد همه دستگاه ها مشارکت نمایند.

توسعه گردشگری نیازمند مشارکت جدی همه دستگاه ها

مهران فاطمی استاندار یزد در حاشیه رونمایی از پوستر رویداد ملی توریستی شهری، با اشاره به شروع رویداد ارائه احتیاج های فناورانه توریستی شهری گفت: این رویداد ملی شروع فعالیت نوآورانه و خلاقانه ایده پردازان در حوزه توریستی است که باید با برنامه ریزی و نظارت دقیق و با یک برنامه عملیاتی و هدفمند اجرا گردد.

او با اشاره به برنامه های تحولی در حوزه توریستی سلامت اضافه نمود: جذب 20هزار توریست خارجی در حوزه سلامت در افق 1404 یکی از این برنامه های تحولی است که برگزاری این رویداد می تواند گام موثری در جهت موفقیت این برنامه تحولی در پی داشته باشد.

فاطمی با اشاره به پیشگامی یزدی ها در همه عرصه ها توضیح داد: برای توسعه و تحقق برنامه های رویداد ملی توریستی شهری بخش های خصوصی و دولتی مشارکت نمایند.

استاندار یزد ضمن قدر دانی از زحمات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از فعالان بخش توریستی خواست تا با نظرات و تجربیات خود برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد ملی همکاری لازم را داشته باشند.

فاطمی با اشاره به ظرفیت های توریستی و خواهر خواندگی استان یزد با سایر شهر های دنیا گفت: باید با علم دانش بنیان ها، فناوری و نو آوری برنامه های رویداد ملی توریستی شهری را تحقق و توسعه دهیم.

خبرنگاران یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آبان 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2095

به "توسعه گردشگری نیازمند مشارکت جدی همه دستگاه ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "توسعه گردشگری نیازمند مشارکت جدی همه دستگاه ها" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری نیازمند مشارکت جدی همه دستگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید