حدادی: امشب به بلاروس می روم، از مسابقات قهرمانی آسیا خاطرات خوبی دارم

به گزارش آسمان فارس، پرتابگر المپیکی کشورمان از سفر به بلاروس برای برگزاری اردو اطلاع داد.

حدادی: امشب به بلاروس می روم، از مسابقات قهرمانی آسیا خاطرات خوبی دارم

برای سفر با تور پوکت تابستان 99 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، احسان حدادی، رکورددار پرتاب دیسک ایران و آسیا امشب (سه شنبه) 23 خرداد ماه با هدف برپایی یک دوره اردوی آماده سازی جهت حضور در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، تهران را به مقصد مینسک بلاروس ترک می نماید.

وی امشب به همراه دیمیتری ماساژور و فیزیوتراپ و حسین توکلی، مربی بدنساز خود راهی اردوی بلاروس می گردد و در این مرحله از اردوی تدارکاتی اش برای رویارویی با رقبایی از قاره کهن در مسابقات قهرمانی آسیا که در اودیشای هندوستان برگزار می گردد آماده خواهد شد.

حدادی در این باره گفت: با یاری فدراسیون این مرحله از اردو را با دیمیتری و حسین توکلی سپری خواهم کرد. حضور توکلی به عنوان مربی بدنساز و همچنین دیمیتری به عنوان ماساژور یاری بسزایی برای آماده سازی من خواهند کرد و امیدوارم حاصل این آماده سازی، کسب یک نتیجه خوب در هندوستان باشد.

حدادی در مورد رهایی از بند مصدومیت اضافه کرد: خدا را شکر به یاری کمیته پزشکی فدراسیون و فدراسیون پزشکی ورزشی، اقدامات درمانی به خوبی صورت گرفت و بعد از عمل جراحی ام به سلامت کامل از نواحی آسیب دیده رسیده ام و مشکل خاصی ندارم.

وی در مورد مربیگری هادی سپهرزاد در دوره همکاری اش اضافه کرد: سپهرزاد در دوره ای که به عنوان مربی با من کار می کرد، یاری شایانی در آماه سازی ام داشت. او دلسوزانه در این مدت برایم زحمت کشید و هیچ وقت زحمات او را فراموش نخواهم کرد. به او دست مریزاد می گویم و امیدوارم درعرصه مربیگری خود بتواند پیروز باشد و به خانواده دوومیدانی ایران خدمت مفیدی برساند.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن در مورد حضور در مسابقات آینده گفت: خوشبختانه در 4 دوره حضورم در مسابقات قهرمانی آسیا با مدال طلا به ایران بازگشته ام و دوست دارم این بار نیز با یک رکورد خوب و قابل قبول، برنده میدان باشم. به هر حال میدان مسابقه است و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، اما دوست دارم تا بهترین نتیجه را بگیرم. تمام تلاشم را خواهم کرد و امیدوارم خدا هم با من یار باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 722

به "حدادی: امشب به بلاروس می روم، از مسابقات قهرمانی آسیا خاطرات خوبی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی: امشب به بلاروس می روم، از مسابقات قهرمانی آسیا خاطرات خوبی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید