تسلا 3 رکورد زد!

به گزارش آسمان فارس، میزان فروش و عرضه خودروی برقی تسلا مدل 3 در بازارهای جهانی در سه ماهه دوم امسال میلادی به رکورد جدیدی دست یافته است.

تسلا 3 رکورد زد!

به گزارش خبرنگاران، تسلاموتورز یکی از شرکت های خودروسازی نوظهوری است که در چند سال اخیر با معرفی و عرضه خودروهای تمام برقی و الکتریکی قدرتمند با توان پیمایش مسافت های طولانی و ظرفیت بالای باتری توانسته است نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را در سراسر دنیا به خود جلب کند و سهم قابل توجهی را از بازارهای دنیای به خود اختصاص دهد.

حالا بر اساس گزارشی که بلومبرگ منتشر نموده است، خودروی برقی تسلا مدل 3 که یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های فراوری شده توسط این خودروساز به شمار می رود، پیروز شده است در سه ماهه دوم سال 2019 میلادی از لحاظ فروش و عرضه رکورد بزند به گونه ای که تسلاموتورز در فصل منتهی به ژوئن 2019، توانسته در مجموع بالغ بر 95 هزار و 200 دستگاه از خودروهای الکتریکی و محبوب خود را در بازارهای دنیای به فروش رسانده است.

سهام تسلا نیز در معاملات اخیر بازار بورس نیویورک با 9.1 درصد رشد و افزایش روبرو شد که از ابتدای امسال میلادی بیشترین میزان رشد برای این خودروساز نوپای آمریکایی محسوب می گردد.

نمودار زیر به وضوح عملکرد پیروزیت آمیز و فروش خودروهای برقی تسلا را نشان می دهد:

مقامات تسلا پیش تر برآورد و اعلام نموده بودند که تا انتها امسال میلادی قادر خواهند بود 360 هزار تا 400 هزار دستگاه خودروی برقی تسلا را در بازارهای دنیای به فروش برسانند.

با اینکه فروش خودروهای تسلا رکورد جدید و عملکرد پیروزیت آمیزی را برای آن رقم زده و به ثبت رسانده است، اما به نظر می رسد همچنان از آخرین پیش بینی های تسلاموتورز اندکی عقب مانده است چراکه آنها پیش تر اعلام نموده بودند فروش تسلا در هر فصل به طور متوسط بالغ بر 100 هزار دستگاه خودرو خواهد بود.

البته بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو بر این باورند که تسلاموتورز همیشه برنامه ها و پیش بینی های بسیار بلندپروازانه و جاه طلبانه ای داشته و میزان فروش خود را همیشه بسیار بالاتر اعلام می نماید.

از بزرگترین بازارهای فروش خودروهای برقی علی الخصوص تسلا می توان به کشورهای اروپایی و منطقه اسکاندیناوی، ایالات متحده آمریکا، کانادا و چین اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 494

به "تسلا 3 رکورد زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلا 3 رکورد زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید