پیکاپ نو کینگ لینگ تاگا در راه بازار ایران

به گزارش آسمان فارس، چینی ها برای اینکه بتوانند در بازار دنیای خودرو سهم مهمی را به خودشان اختصاص دهند، راه حل های مختلفی را امتحان کرده اند: از جمله شراکت با بزرگان این عرصه. بنابراین در چین می توانید خط تولید برخی ماشین های مهم دنیا و حتی قطعات مهمی را ببینید که ممکن است در این کشور ساخته شود. یکی از این شراکت ها هم با ژاپنی ها شکل گرفته و محصول آن هم خودرویی است به نام کینگ لینگ تاگا که به باور برخی کارشناسان نسخه چینی ایسوزو است.

پیکاپ نو کینگ لینگ تاگا در راه بازار ایران

این پیکاپ را شرکت چینی کینگ لینگ یا شاید هم چینگ لینگ موتورز (Qing Ling) ساخته است. ایسوزو پررنگ ترین نامی است که در کارنامه این شرکت به چشم می خورد. شاید به این دلیل که ژاپنی ها دومین سهام دار بزرگ این شرکت هستند. شاید هم به این دلیل باشد که کینگ لینگ در ابتدای کارش، واردات برخی محصولات ایسوزو را به چین انجام می داد؛ اما اندکی بعد، خودش مونتاژکار شد و دست به تولید خودروهای تجاری ایسوزو در بازار چین زد.

کینگ لینگ تاگا یک موتور 8.1 لیتری با 231 اسب بخار قدرتدارد . جعبه دنده آن 6 دنده دستی دارد و به لحاظ سایز هم در رده میانه پیکاپ ها قرار می گیرد. قرار است این خودرو را گروه خودروسازی بهمن به بازار ایران عرضه کند.

آگهی های خرید و فروش ایسوزو

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2037

به "پیکاپ نو کینگ لینگ تاگا در راه بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکاپ نو کینگ لینگ تاگا در راه بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید