ترویج مهارت های نرم کارآفرینی در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

به گزارش آسمان فارس، رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران بر توسعه فعالیت های این دانشکده در زمینه ترویج مهارت های نرم کارآفرینی در کشور تاکید نمود و گفت: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان نقش آفرینی می نماید.

ترویج مهارت های نرم کارآفرینی در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشکده کارآفرینی، جهانگیر یداللهی رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در نشست اعضای هیأت رئیسه این دانشکده با مسوولان حوزه توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توسعه ارتباط اجرایی و همکاری بین دانشگاه تهران و این وزارتخانه را در راستای تحقق اهداف و برنامه های شعار سال ضروری دانست.

وی اضافه نمود: توسعه و نقش آفرینی مؤثرتر دانشگاه در زیست بوم کارآفرینی در سطح کشور در سطوح استانی و ملی، مستلزم برگزاری نشست های منظم مشترک در قالب کارگروه مشترک بین دانشکده کارآفرینی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

رئیس دانشکده کارآفرینی و اعضای هیأت رئیسه دانشکده و بعلاوه زند وکیلی سرپرست دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره همکاری در حوزه های علمی، پژوهشی و اجرایی گفتگو و ابراز امیدواری کردند تا در قالب انعقاد یک تفاهم نامه، تعاملات بیشتری داشته باشند.

در این نشست که با بازدید از ساختمان تازه دانشکده کارآفرینی همراه بود، محورهای همکاری و توسعه فعالیت ها بین دانشکده کارآفرینی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنالیز شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1996

به "ترویج مهارت های نرم کارآفرینی در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترویج مهارت های نرم کارآفرینی در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید