تامین اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک مدنظر است

به گزارش آسمان فارس، به گزارش خبرنگاران، سعید فرخی پیش از ظهر یکشنبه در چهل و نهمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان مرکزی مشترک با کمیته حمایت از بیماران خاص در اراک، گفت: پیگیری های لازم برای تامین منابع مالی به صورت وام از یکی از بانک های عامل استان برای ادامه تکمیل بیمارستان ولیعصر(عج) اراک در دستور کار واقع شده است و استانداری نیز برای تحقق این موضوع به شدت پیگیر است.

تامین اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک مدنظر است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه نمود: خوشبختانه فعالان حوزه سلامت در استان مرکزی از جمله انجمن ها و سازمان های مردم نهاد، به خوبی در این حوزه نقش خود را برای ارتقای سطح سلامت ایفا نموده اند.

فرخی اعلام کرد: در شرایط فعلی که کشور بر اثر بدعهدی ها و پیمان شکنی های برخی از کشورها نسبت به این نظام، دچار مسائلی شده، سازمان های مردم نهاد پا به پای مسئولان در گره گشایی و برطرف مسائل تعامل و همکاری مطلوبی دارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: سازمان های مردم نهاد و فعالان حوزه های مختلف به ویژه در حوزه سلامت در برخی مواقع حتی جلوتر از ارگان ها و دستگاه های دولتی حرکت می نمایند و فعالیت دارند که جای قدردانی دارد.

وی توضیح داد: در حوزه سلامت این نهاد های مردمی به خصوص در حوزه بیماران خاص فعالیت دارند، که برای برطرف نیازهای این قشر از بیماران می توانند نقش موثر ایفا نموده و بار بزرگی را از دوش دولت بردارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان داشت: برخی از اعضای کارگروه موضوعی را در رابطه با بیماری های خاص و نگاه ویژه به این بیماران مطرح کردند؛ البته که از سوی دولت در کشور و به تبع آن استان مرکزی با همکاری و تعاملی که بین دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد وجود دارد، سعی بر این است که حتما در تامین نیازهای بیماران خاص نگاه ویژه ای وجود داشته باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود ادامه داد: در کارگروه هایی که تصمیمات مهم گرفته می گردد، حتما مدیران حضور داشته باشند تا بتوانند با اختیاراتی که دارند حمایت نمایند و مصوبات قابلیت اجرایی در این کارگروه ها به انجام برسد.

فرخی بیان داشت: کارگروه پسماند استان مرکزی حتما بایستی موضوع پسماندهای عفونی را که امروز توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز مطرح شده پیگیری کند چراکه این موضوع بسیار مهم است و بی توجهی به آن به سلامت مردم آسیب وارد می نماید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اعلام کرد: با توجه به اینکه موضوع مجامع سلامت مطرح شده، تا انتها سال جاری حتما برنامه ریزی در رابطه با برگزاری مجمع سلامت استان خواهیم داشت و می طلبد فرمانداران نیز در خصوص برگزاری مجمع شهرستانی با گفتمان های معین شده اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 167

به "تامین اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک مدنظر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک مدنظر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید